خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: نشست دانشجویی با حضور جمعی از دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و با محوریت گفتمان دینی در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در این گفتمان، اظهار کرد: در کنار طراحی و اجرای توطئه های متعدد امنیتی و نظامی و … استفاده از جریان نفوذ با هدف استحاله نظام اسلامی و منحرف ساختن انقلاب از مسیر اصلی، یکی از راهبردهای عمده دشمنان طی ۳۴ سال گذشته بود.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: در فتنه سال ۸۸ نفوذ سیاسی با ملایمت و نرمش خاصی از طرف برخی کشورها در درون جامعه و لایه های پایین کشور مشاهده شد که بیانگر این امر است.

وي در بیان بحث نفوذها و جريان هاي دشمن، خاطر نشان کرد: رویکرد و سناریوی جدید امریکا و اسرائیل غاصب، بحث انواع نفوذها و جريان ها علیه کشور است كه تلاش دارند با پیاده کردن انواع ترفندها و نفوذها، حاکمیت نظام را از بین ببرند.

حجت الاسلام اميرنژاد یادآور شد: از راه های نفوذ دشمن، تغییر رفتار مردم، جنگ نرم افزار، ایجاد فضاهای نامناسب مجازی برای جوانان کشور و ترویج فساد اخلاقی است که می خواهند مردم را به این سمت و سوی بکشانند.

وی حاکمیت فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی، نظام سیاسی مبتنی بر دین با محوریت ولایت فقیه و پشتوانه های مردمی انقلاب اسلامی و حکومت دینی را سه مانع اصلی برای رسیدن دشمن به اهداف خود برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه به دیگر اهداف و راه های نفوذ دشمن هم اشاره کرد و بيان داشت: مشروعیت نظام، شبهه و شایعه افکنی، ایجاد بی ثباتی سیاسی، ایجاد اختلاف و شکاف بین مسئولان نظام، انحراف ذهن مردم از دشمن اصلی، تحریف و تغییر شعارهای اصلی دینی و انقلابی، نفوذ در اصحاب رسانه و گروه های مختلف از دیگر اهداف نفوذ دشمن است.

وی در پایان سخنان خود با تاكيد به اينكه امنیت کشور ما در هیچ جای دنیا نیست، خاطرنشان کرد: همه ملت ایران در زیر خیمه و پرچم ولایت فقیه بوده و ستون خیمه نیز همان رهبری خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها