خبرهای داغ:
معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با نابودی صدام و حزب بعث باعث پیوند دو ملت و دولت شیعی ایران و عراق شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۸۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سردار ربیعی در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) استان قمبا اشاره به اشتباهات آمریکا در عراق اظهار کرد:آمریکا با نابودی صدام و حزب بعث باعث پیوند دو ملت و دولت شیعی ایران و عراق شد.

وی ابراز کرد:البته این کار خدا بود که به صدام امر کرد که به کویت حمله کند و به بوش پسر هم امر کرد که برای دفاع از کویت به صدام حمله کند و این وقایع باعث از بین رفتن صدام و تضعیف حزب بعث گردد، حالا می بینیم که بین ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و عراق چه پیوند عمیقی به وجود آمده است.

مسئول معاونت تربیت و آموزش ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان نصرت های الهی در جنگ های اخیر اسرائیل با حزب الله و غزهبیان کرد:در دیداری که چند سال پیش با سید حسن نصرالله، این سید بزرگوار و شجاع در تهران داشتیم ایشان از نصرت های الهی که شامل حال رزمندگان حزب الله شده بود چند نمونه بیان کرد.

وی بیان نمود: یکی از مسئولین کشور از بنده سؤال کرد چگونه موشک های حزب الله لبنان با این همه دقت به هدف اصابت می کند، در جواب به او گفتم نیروهای حزب الله تنها شلیک کننده موشک هستند و آنها تنها به دنبال ادای تکلیف هستند و این خداوند است که با نصرت خویش بهترین نتیجه را رقم می زند.

مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ آمادگی و تقویت روزافزون دانش نظامی و فنی روز تأکید کرد: لشکر های مردم پایه می بایست دارای برنامه سین جهادی باشند و آموزش های و تکنولوژی های به روز نظامی را بیاموزند و هر آنچه برای انجام ماموریت های محوله لازم است را یاد گیرند.

سردار ربیعی در پایان با تقدیر از درخشش کارکنان این لشکر در ماموریت هایی که به لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) محول می شود اظهار داشت:در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نیز هر گاه لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در محوری وارد عمل می شد غرورآفرین و افتخار آمیز و با ظفرمندی ظاهر می شد، بحمدالله جوانان امروز لشکر با تأسی از شهید عزیز آقا مهدی زین الدین در صحنه های مختلف نبرد حاضرند و نمونه اقتدار شما در شمالغرب کشور و سایر مأموریت ها نمایان گردیده است.



ارسال نظرات