اداره کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به مناسبت 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این حماسه متعلق به هیچ جریان فکری و سیاسی نیست بلکه متعلق به همه ی مردم است.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۶۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال و بختیاری  در ابتدای این بیانیه آمده است:

 9دی 88 از آن جمله الطاف خداوند رحمان است که رحمت الهی را بر بستر نظام اسلامی گستراند و به یاران خودی و دشمنان پوشالی فهماند که چگونه اراده الهی در کالبد زمان محقق می گردد.
 در این بیانیه با اشاره به اینکه جنس حماسه 9 دی عاشورایی است بیان شد: مبدا و منشا آن همان حرکت اباعبدالله است.
 این بیانیه ادامه داد: حرکت اباعبدالله هم مجموعه این بیداری و اصلاح و مبارزه با انحراف که در جامعه اسلامی بود که به صورت یک حماسه متجلی شد.
این بیانیه می افزاید:  هر جریانی که بخواهد به عاشورا انتصاب پیدا کند قطعا بخشی از آن حماسه عظیم عاشورا است چون ار آن جنس و در ادامه همان مسیر و با همان انگیزه و هدف شکل گرفته است پس به طور قطع حماسه بودنش قطعی است.


این بیانیه می افزاید:

 حماسه 9 دی همان تعبیر دقیق و زیبای مقام معظم رهبری در 19 دی است که فرمود: «دست خدا و ایمان مردم آن را ایجاد کرد.» و بر این اساس این حماسه عظیم وامدار هیچ جریان فکری و سیاسی نیست و وقتی اصل و ریشه ایجاد 9 دی به اراده خدا  و بصیرت مردم برمی گردد در مقیاسی بسیار وسیع تر از حادثه کربلا اتفاق می افتد.
در ادامه بیانیه عنوان شد: فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88  یکی از نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است:

در این روز به یاد ماندنی از مردم فهیم و مومن بویژه مردم شهیدپرور این مرزو بوم دعوت به عمل می آورد با فریاد ولایت مداری، دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک مذلت نشانده و با اقتدار و اعتقاد به جهانیان ثابت کنند که دست از مقتدا و مولایشان در راستای حاکمیت ارزشهای اسلام، رسیدن به آرمان های این نظام الهی و محو و نابودی اصحاب فتنه از صحنه روزگار، برنخواهند داشت.

ارسال نظرات