خبرهای داغ:
سرهنگ محبی پور با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود بزرگترین فتنه‌ها را خنثی می‌کنند و این نکته‌ای است که جای تبریک دارد، حماسه ۹ دی را تجلی‌گاه بصیرت همیشگی ملت ایران دانست.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در نشست هماهنگی برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی گفت: در سال 88 عده‌ای با غفلت و فریب خوردگی به دنبال به همریختگی جامعه و براندازی انقلاب اسلامی بودند تا مدلی از کشورهای سوریه وعراق امروز را در کشورمان پیاده کنند.

وی ادامه داد: در حقیقت تغییر نظام سیاسی سوریه یک بهانه برای دشمن است بلکه می‌خواهند آن مدلی را که در سال 88 در کشور ما به دنبال پیاده کردن آن بودند را در سوریه پیاده کنند اما به لطف خدا و رهبری انقلاب و درایت مسئولان و فرماندهان نقشه‌های دشمن برای کشور ما در سال 88 با خلق حماسه 9 دی توسط مردم نقش بر آب شد.

محبی‌پور با بیان اینکه کسانی که به کشور خیانت کردند رسوا شدند، افزود: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود بزرگترین فتنه‌ها را خنثی می‌کنند و این نکته‌ای است که جای تبریک دارد و حماسه 9 دی تجلی‌گاه بصیرت همیشگی ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در ادامه به تشریح برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی پرداخت و گفت: در سالروز حماسه 9 دی در قالب تجمعات، راهپیمایی  و برنامه‌های ورزشی این حماسه بزرگ را گرامی‌داشته و یاد و خاطره آن روز را بازخوانی می‌کنیم زیرا مردم نباید این حماسه‌ها را فراموش کنند.

وی تأکید کرد: نباید آن دوران به فراموشی گذاشته شود و باید مرتباً دلایل خلق این حماسه را بازخوانی کنیم تا بصیرت و هوشیاری مردم مانع از هرگونه فتنه‌انگیزی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها