خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج اقلید در گفتگو با بسیج مزرح نمود:
زارعی در تبیین حماسه ۹ دی، اسلام، مردم و ولایت را جزو اصلی‌ترین ارکان پیروزی انقلاب و به وجود آمدن این حماسه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۶۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
همزمان با نزدیک شدن حماسه 9 دی ما و روز بصیرت مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید و پایوران و سربازان در نمازخانه شهدای این ناحیه از سپاه برگزار شد .

موسی زارعی، فرمانده سپاه اقلید در این مراسم در تبیین حماسه 9 دی، اسلام، مردم و ولایت را جزو اصلی‌ترین ارکان پیروزی انقلاب و به وجود آمدن این حماسه عنوان کرد.

وی به پیشینه اقدامات خصمانه نظام سلطه اشاره کرد و گفت: کلید دشمنی و عداوت نظام سلطه با برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست سلطه‌گران از ایران را عامل اصلی دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی و انجام اقدامات متعدد برای تغییر و دگرگونی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و به حضور کشورهای غربی وابسته به غرب و گروه‌های اپوزیسیون و ضد انقلاب در کنار نظام سلطه طی این سال‌ها اشاره کرد.

فرمانده سپاه اقلید، بحران‌ها و چالش‌های پشت سر گذاشته و پیشرفت‌های حاصله از ابتدای انقلاب تاکنون را از عواملی دانست که موجب شد دشمنان تلاش کنند تا فتنه 88 را به وجود آورند و گفت: برای دشمنان سخت بود که علی‌رغم فشارها و تهدیدها و تحریم‌های اعمال شده، ایران توانسته جایگاه ویژه‌ای در منطقه و دنیا داشته باشد.

زارعی با اشاره به آسیب‌های فتنه 88 عنوان کرد: تغییر فرهنگ انتخابات از فرهنگ خدمتگزاری به فرهنگ قدرت طلبی از آسیب‌های فتنه 88 بود که به دنبال آن تشکیل کمیته صیانت از آراء، القا، پیروزی قبل از شمارش آرا، دو قطبی کردن جامعه، فراخوانی برای شورش، قانون‌شکنی و اصرار بر ابطال انتخابات و غیره زمینه‌های شکل‌گیری این فتنه را فراهم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها