مهم‎ترین پیام ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی و انقلابی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان این که مهم‌ ترین پیام ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی و انقلابی بود، گفت: نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان در این روز، پیروی از امام شهیدان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی از دیگر پیام‌های ۹ دی است.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله "  مهدی صدفی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب و نظام با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف در صدد براندازی نظام بوده و هستند.

 

وی تصریح کرد: هفتم دی‌ ماه ۸۸ در روز عاشورا با ایجاد بلوا در سطح جامعه به ویژه تهران و آتش کشیدن اموال عمومی و خیمه‌ های حسینی در راستای مخالفت با باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم بر آمدند.

 

صدفی از فتنه ۸۸ به عنوان یک چالش داخلی نام برد و خاطرنشان کرد: هدف از این فتنه براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم بصیر ایران در ۹ دی ماه به میدان آمده و با حضور در راهپیمایی باشکوه و خود جوش مردمی تمام ترفندهای آنان را نقش بر آب کردند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام در هر مقطعی با طریق های مختلف از جمله اختلافات قومی و مذهبی، بمب ‌گذاری، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و شایعات برای براندازی نظام فعالیت داشتند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به این که جنگ نرم و به ویژه فتنه ۸۸ یکی از ترفندهای دشمن بود، یادآور شد: دشمنان نظام با همکاری ایادی داخلی خود و با برنامه ‌ریزی‌های چند ساله در راستای براندازی نظام تلاش می‌کردند.

 

صدفی با تاکید بر این که ۹ دی پیام‌ هایی را به همراه داشته ‌است، عنوان کرد: مهم‌ ترین پیام ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی و انقلابی بود و نفی سلطه زورگویان و زیاده خواهان در این روز، پیروی از امام شهیدان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی از دیگر پیام‌های ۹ دی بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: ۹ دی دستاوردهای داخلی و خارجی به همراه داشت که از آن جمله می‌توان به انسجام بیشتر مردم به نظام انزوای سیاسی و مردمی جریان فتنه، آشکار شدن نقش نیروهای مدافع نظام در بعد داخلی اشاره کرد.

 

صدفی ابراز کرد: سایر دانشگاه و نهادها نیز ویژه‌ برنامه ۹ دی را برگزار می‌کنند و شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف با تشکیل ستاد بزرگداشت ۹ دی به این تبیین این روز می‌پردازند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با عنوان بصیرت و استقامت، نمایشگاه جنگ نرم در محل مساجد، نشست‌های تبیینی ویژه دانش‌آموزان، مسابقات ورزشی با عنوان جام ۹ دی و مسابقات فرهنگی و هنری، ۵۰ ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه های عکس از برنامه های این روز است.

 

وی یادآور شد: ویژه برنامه ۹ دی در بقاع متبرکه در سطح استان کرمان نیز برگزار می‌شود و مراسم ویژه ۹ دی در کرمان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مقابل حسینیه ثارالله کرمان همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام طیبی ‌فر فرمانده تیپ امام صادق (ع) سپاه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/


منبع رسا

ارسال نظرات