خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگو با بسیج:

اجرای بیش از 5 هزار ویژه‌برنامه به مناسبت 9 دی در فارس

حجت‌الاسلام محمد رضایی گفت: به مناسبت 9 دی بیش از 5 هزار ویژه‌برنامه در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی در سطح این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

حجت‌الاسلام محمد رضایی از اجرای بیش از 5 هزار ویژه‌برنامه به مناسبت 9 دی در فارس خبر داد و اظهار داشت: چاپ و توزیع کتاب رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد فتنه 88، توزیع بروشور، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست‌ها و گفتمان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و نواختن زنگ بصیرت در سطح مدارس و آموزشگاه‌های این استان ازجمله برنامه‌های اجرایی 9 دی در فارس است.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام‌ محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، همایش بسیج اساتید در سالن غدیر، برگزاری تجمع بزرگ امت حزب‌الله در 76 مرکز، اجرای گروه تواشیح از سوی اهل تسنن به‌ منظور تداوم ارتباط شیعه و سنی از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در این ایام است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: همچنین نشست اندیشمندان سیاسی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه وضعیت فتنه و حضور اقشار جامعه در برابر آن و دیگر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این روز برگزار می‌شود.

رضایی بیان داشت: 9 دی حماسه بزرگ و بی‌نظیری بود که تداعی‌ کننده حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 1357 است و نیز هیچ تجمعی سنگین‌تر از 9 دی در تهران و دیگر شهرستان‌ها را به یاد نداریم که نشان از پایبندی این امت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: عده‌ای فریب‌ خورده بر این باور بودند که در انتخابات تقلب صورت گرفت اما با افشاگری‌ها متوجه شده‌اند که این اهداف از سوی کشورهای غربی به‌ ویژه شبکه‌های معاند فرماندهی و برنامه‌ریزی ‌شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در مورد گروهک‌های تکفیری و سلفی بیان داشت: خدشه‌دار کردن عطوفت، مهربانی و مروت پیامبر اسلام (ص) و چهره اسلام از سوی گروهک‌های تکفیر، سلفی و داعش با شرارت، کشتار و به کنیزی گرفتن زنان مسلمان موجب شرمساری است.

رضایی اظهار داشت: احمد مصطفی یکی از خبرنگاران مصری تحقیقاتی را از وضعیت سنی‌های ایران را به نگارش درآورده و مشخص کرده که مرزهای شرقی به‌ویژه در سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان و جنوب کشور سنی‌های بسیاری زندگی‌می‌کنند که در کمال آزادی به ادای فریضه مذهبی و دینی خود می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار درصدد ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در ایران اسلامی است که با گرامیداشت هفته وحدت بسیاری از این توطئه‌ها از سوی صهیونیست‌ها و استکبار نقش برآب‌ شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها