جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از دستاوردهای هسته ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم و موضوعات اجتماعی که انعکاس اخبار آنها فراموش شده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۴۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه اقدام به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کند.

عبدالله جعفری افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دفاع از دستاوردهای هسته ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم و موضوعات اجتماعی که انعکاس اخبار آنها فراموش شده در هفته پایانی دیماه امسال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رونمایی ازبهترین آثار رسانه‌ای با موضوع آنها حفظ و دفاع از منافع ملی و حمایت از دستاوردهای هسته ای و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست که بارها در سخنان مقام معظم رهبری به آنها اشاره شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز 17 دیماه سال جاری می‌توانند آثار خود را در قالبهای گزارش، خبر، عکس و تیتر از طریق کدپستی 1345746989 و آدرس پست الکترونیکی jashnvareh.abouzar@chmail.ir به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال کنند.

جعفری افزود: آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره باید علاوه بر برخورداربودن از مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا مجازی منتشر شده باشد.

وی عنوان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر در اواخر دی ماه امسال در تهران در همایش مجمع بسیجیان اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه و حماسه 9 دی نیز اشاره و اظهار داشت: این جشنواره با محوریت حماسه 9 دی در استان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب عکس‌، متن و فایل چند رسانه‌ای به آدرس الکترونیکی PressFestival@iran.ir ارسال کنند و یا به صورت حضوری آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره سه راه امجدیه‌، مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی‌(ع)‌، سازمان بسیج رسانه تحویل دهند‌.

ارسال نظرات