فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

مردم در 9 دی نهیب دندان‌شکنی به آمریکا زدند

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم در 9 دی توانستند با حضور هوشیارانه و با بصیرت خود نهیب دندان‌شکنی به آمریکا و رژیم صهیونیستی بزنند.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۲۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمدتقی صفری صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان رزمایش مدافعان ولایت در بوشهر با اشاره به اینکه 5 سال از تاسیس تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر می‍گذرد، اظهار داشت: با همت، تلاش و یاری همکاران در این تیپ کارهای بزرگی شده است که در حال حاضر ما را به عنوان نیروی کارآمد می‌شناسند.

صفری با اشاره به اینکه جنگ‌ دشمن در زمان‌های مختلف با ایران اسلامی متغیر است، گفت: باید شرایط را در زمان‌های مختلف خوب بفهمیم و از هر جهت آماده مبارزه با استکبار باشیم زیرا شیپور جنگ دشمن در عرصه‌های مختلف علیه نظام ما شدت گرفته است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه دمیدن شیپور جنگ استکبار علیه اسلام، قرآن، مسلمانان و ایران اسلامی شدت گرفته است، افزود: همه امید مسلمانان، مظلومان منطقه و جهان درگروه‌های تروریستی مبارزه استکبار و به سپاه، بسیج و نظام ایران اسلامی است.

صفری با اشاره به اینکه 9 دی برای تاریخ ما ارزشمند، افتخارآفرین و عزت‌بخش است، گفت: طرح‌ریزی دشمنان خارجی و داخلی در فتنه 88 متمرکز شده بود تا اصل نظام را از کار بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه 9 دی توانست با حضور هوشیارانه و با بصیرت جوانان و مردم نهیب دندان‌شکنی به آمریکا و رژیم صهیونیستی بزند، تصریح کرد:  9 دی به دشمنان فهماند که این نظام بیمه خدا و امام زمان(عج) است و مردان بصیری پشت این انقلاب هستند که در هر زمانی با فرمانبری از مقتدای خود از نظام دفاع و جان‌نثاری خواهند کرد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه صدای امام خامنه‌ای همان صدای امام(ره) است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در زمینه‌های با سخنرانی‌های خود توطئه‌های استکبار را علیه نظام خنثی کرده است.

صفری با تاکید بر اینکه سپاه یک نهاد نظامی، سیاسی و فرهنگی است، گفت: سپاه حزب سیاسی نیست و از هیچ گروه و یا حزب سیاسی حمایت نخواهد کرد.

ارسال نظرات