خبرهای داغ:
خطیب جمعه مرودشت گفت: به اسم اسلام در راستای بدنام کردن شیعیان اقدام به این جنایات وحشتناک می‌کنند تا اسلام‌هراسی را در منطقه شیوع دهند.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۲۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
حجت‌الاسلام‌ قنبرعلی احمدی  با تبریک هشتم دی‌ماه ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در تکمیل اخلاق و ادب و شخصیت ایشان است و ما باید همواره اخلاق حسنه پیغمبرگونه را در محیط خانواده و اجتماع به‌کار گیریم.

وی افزود: کشورهای آل‌سعود، قطر، امارات، ترکیه و دولت‌های اسلامی که همواره خود را منتسب به دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) می‌دانند امروزه با حمایت کامل و تجهیز داعش و گروهک‌های تکفیری دست به کشتار و خونریزی مردم بی‌گناه فلسطین و سوریه و عراق زده‌اند و آیا این پیروی از سنت و سیره پیامبر(ص) و عمل به دستورات قرآن است.

خطیب جمعه مرودشت اضافه کرد: به اسم اسلام در راستای بدنام کردن شیعیان اقدام به این جنایات وحشتناک می‌کنند تا اسلام‌هراسی را در منطقه شیوع دهند.

احمدی در ادامه نهم دی‌ماه را روز بصیرت و میثاق با ولایت و شناخت دوست از دشمن خواند و بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده این نظام به‌ویژه آمریکا و انگلیس و اسرائیل برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری نقشه داشتند و انتخابات برای آن‌ها بهانه‌ای بیش نبود و هدف اصلی آن‌ها اصل نظام بود که با هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و مردم ولایی همیشه در صحنه یک‌بار دیگر سیلی محکمی به‌صورت منحرف‌کنندگان مسیر حرکت اسلامی زده شد.

وی ادامه داد: به‌ طور کلی هرجا حرکتی علیه این نظام و انقلاب توسط دشمنان داخلی و خارجی در حال رخ دادن بوده مردم ما تا پای جان به میدان آمده و نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، بنابراین مسئولان و مدیران نظام قدر فرصت به‌دست‌آمده در خدمتگزاری به مردم را بدانند و از آن‌ها غافل نشوند تا خدای‌نکرده فردای قیامت پاسخ‌گو نباشند.

احمدی همچنین با اشاره به آغاز به‌کار تائید صلاحیت کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان نظارت و اجرا با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو و افزایش تعداد کاندیداها نهایت دقت خود را داشته باشند و فصل‌الخطاب آن‌ها قانون باشد تا افرادی که به‌عنوان منتخبان مردم برای این جایگاه‌ها انتخاب می‌شوند از هر بعد و نظر صلاحیت را داشته باشند و حقی از کسی ضایع نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها