نمایندگی ولایت فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

اگر نفرت به آمریکا از ملت ایران گرفته شود مطمئن باشید آمریکا بر می گردد

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهان حوزه های سراسر کشور (دوره چهارم): اعتقاد بنده این است که بیشترین زحمت و تلاش در بسیج بر دوش شما فرماندهان حوزه هاست.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۲۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهان حوزه های سراسر کشور (دوره چهارم) و در دانشکده شهید مطهری بسیج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)، گفت: اعتقاد بنده این است که بیشترین زحمت و تلاش در بسیج بر دوش شما فرماندهان حوزه هاست، اگر مسئولین قدر شما ر را بدانند و خود شما هم  موقعیت خود را بشناسید تحول بزرگی در بسیج اتفاق می افتد، لذا تمام زحمات، مشکلات، اجرای برنامه ها، جذب نیروها، تحقق برنامه­ های چشم انداز به گردن شماست. لذا سپاه یک سرمایه گذاری ویژه و اساسی نسبت به شما باید داشته باشد.

وی ادامه داد: دورانیکه ما در آن به سر می بریم دوران آخر الزمان می باشد، قرار است ما زمینه ساز ظهور حضرت حجت باشیم به همین دلیل ما باید از نظر شناخت آخرالزمان یک شناخت و معرفت قرآنی عمیقی داشته باشیم که آخر الزمان چه دورانی است یعنی زمان شناس باشیم بعد از شناخت زمان باید فکر بکنیم که ما قرار است یاری کننده امام زمان باشیم  باید دنبال چه ویژه گی هایی باشیم که اگر آن ویژه گی ها نباشد ما نمی توانیم در مسیر هدایت ایشان قرار بگیریم.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن باید 6 ویژه گی داشته باشیم تا یار امام زمان باشیم ،لذا آیه­ های 54، 56 و 57 سوره مائده بیانگر این 6 ویژگی است: اولین ویژگی عشق و محبت است با عشق همه ی تلخی ها تبدیل به شیرینی می شود، با عشق ایثارگر می شوند، مخلص می شوند ما دیدیم شهدا عاشق به تمام معنا بودند. 

وی گفت: دومین ویژگی، زندگی فروتنانه است افتاده است، یار امام زمان متواضع است متکبرانه رفتار نمی کند حدیث داریم روز قیامت متکبرین به صورت مورچه محشور می شوند و زیر دست پای خلایق له می شوند .

وی ادامه داد: ویژ گی دیگر این است که یاران امام زمان در برابر دشمن و ظالم سرسختند ما همیشه در سخنرانی هایمان باید این نفرت را نسبت به ظالم که مصداق آن امروز آمریکاست ظهور و بروز داشته باشد امروز عده ای می خواهند این نفرت را  بگیرند، اگر نفرت به آمریکا از ملت ایران گرفته شود مطمئن باشید آمریکا بر می گردد.

وی اظهار کرد: اگر مذاکرات باعث زمینه حضور ایران در جهان را فراهم بکند که خوب ولی اگر این مذاکرات زمینه نفوذ و برگشت آمریکا را فراهم نماید خیلی بد است آمریکا می خواهد برگردد با تغییر باور ها اولین این تغییر این است که این نفرت تبدیل به محبت شود که ما نباید اجازه بدهیم، باید جنایات آمریکا را را فهرست نماییم و در ذهن ما باشد آمریکا 17000 هزار نخبه ی حوزوی و دانشگاهی ما را توی ماشین یا جلو منزل خود یا محل کار شهید کردند که 300000 هزار از بهترین مردم ما را آمریکایی ها کشتند با این وجود نسل جوان نباید جنایات به خصوص آمریکا را فراموش نماید.

وی تاکید کرد: با لبخند به ظالم کسی یار حضرت مهدی نمی شود باید خشمگین بود و نفرت داشت نسبت به ظالم و لذا قرآن می فرماید: اشداء علی الکفار و رحماء و بینهم .

وی ادامه داد: ویژگی چهارم تلاش و خستگی ناپذیر است یار امام زمان نباید خسته شود آقای بهشتی خدمت امام گفتند خسته شدم از این همه تحمت و افتراء اجازه دهید درسمان را بخوانیم امام گفتند شما اگر در عالم بگردید خسته تر از من پیدا نمی کنید.

تویسرکانی در آخر گفت: ویژگی پنجم این است که یاران امام زمان اصلا از قوقا سالاری نمی ترسند و لذا یک نفره می ایستند و یک جامعه را متحول می نمایند. از جو سازی نمی ترسد امر به معروف می کند و هزینه اش را هم پرداخت می کند سیلی هم می خورد ولیبا بهانه های گوناگون فرار نمی کند .و اما ویژ گی ششم این است که همه این کارها را بر محور ولایت انجام می دهد .یعنی آن محبت و آن فروتنی، سازش ناپذیری و ان جهاد و نهراسیدن را زیر سایه ولایت انجام می شود .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات