بهشتی درافتتاحیه دوره آموزشی فرماندهان بسیج:
مسئول بسیج مساجد و محلات: یکی از برنامه های ما در سال 94 توجه به کادر مدیریتی حوزه مقاومت و پایگاه بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سردار حسین بهشتی در افتتاحیه دوره شهید همدانی (دوره چهارم) در جمع فرماندهان حوزه های سراسر کشور ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع گفت: پایگاه مقاومت یک نهاد مردمی و داوطبانه است بنابراین اداره کردن چنین نهادی هنر خاصی می طلبد پس فرماندهان همگی چنین هنری را داشتند که برای این پست ها انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تجربیات و گفتگوها را در مورد اداره کردن این نهاد مردمی با هم در میان بگذاریم تا بتوانینم توانمندی ها را در اداره کردن حوزه ها یک سطح ارتقاء دهیم و اهداف عالیه بسیج را مرتفع نماییم یک بخش از اداره کرده این نهاد توانمندی یک فرمانده است.

 

بهشتی افزود: ما در بازرسی از استان ها در پایگاه ها متوجه شدیم از آنجا که شورای پایگاه ستون اصلی پایگاه است هویت ندارند و به اقل تشکیل می شوند پایگاهی فعال است که شورای فعالی داشته باشد، طی گزارشی محضر سردار ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین طرح شهید اله دادی جهت اجرا ابلاغ شد و ماه قبل 550 هزار نفر در کشور آموزش دیدند و در شورای های پایگاه منصوب شدند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از برنامه های ما در سال 94 توجه به کادر مدیریتی حوزه مقاومت و پایگاه بسیج می باشد. من از شما فرماندهان محترم حوزه ها در خواست می کنم افراد علاقه مند، آموزش دیده و آشنا تر به برنامه های بسیج را در شورای پایگاه ها منصوب نمایید تا  بتوانیم برنامه ها را کیفی تر اجرا نماییم. 

 

انتهای پیام/ت

 

ارسال نظرات