مسئول سازمان بسیج دانشجویی در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم:
گودرزی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی از خاطره و ذهن ملت پاک نمی‌شود، این روز نشان‌گر بصیرت و ایمان ملت ایران بود و نشان داد اگر خواص نتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند مردم ...
کد خبر: ۸۶۱۲۶۱۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در همایش تجلیل و تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کشور خواست یادواره‌های و مراسم بزرگداشت شهیدان مدافع حرم و تکریم خانواده‌های این عزیزان را برگزار کنند.

وی اظهار داشت: مدت‌ها بود راه شهادت بسته‌شده بود اما تحولات منطقه‌ای و جهانی به سمتی رفت که زودتر ازآنچه گمان می‌کردیم به ما یادآوری کرد برای مدیریت جهانی باید برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: تمدن اسلامی در حال تشکیل است و به نظر می‌توان به شهیدان مدافع که درراه تشکیل این تمدن شهید شدند لقب شهیدان تشکیل تمدن اسلامی و امت واحده داد.

گودرزی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) تصریح داشت: قیام ملت ایران جهانی بود و لذا مسیری که مردم باید طی کنند هم جهانی است. کسانی که قصد این مسیر کرده‌اند باید خود را برای هر نوع جان‌فشانی مهیا سازند.

وی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم پرچم‌داران شهادت برای تشکیل امت واحده هستند و از خدا می‌خواهیم این توفیق را نصیب همگی ما بکند.

وی یادآور گشت: با نگاه عقلانی و منطقی و بدون توجه به ارزش‌ها اگر بخواهیم به کار این عزیزان بنگریم باید گفت، شهیدان مدافع حرم از طرفی شهیدان امنیت و دفاع از امنیت کشور هستند چراکه اگر کسی امنیت و عزت ایران را می پسند باید قبول کند برای تأمین امنیت لازم است با دشمنان ایران خارج از مرزها روبرو شویم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی افزود: اگر کسی به اندیشه‌های اسلامی مبنی بر دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم هرکجا که باشد کاری نداشته باشد و صرفاً به دنبال آرامش خود باشد بازهم باید بپذیرد که لازمه این‌چنین زندگی نبرد با داعش و تکفیری‌ها و غیره در خارج از مرزهاست که اگرنه وارد مرزها خواهند شد کما اینکه این هدف را داشتند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی تصریح داشت: حماسه 9 دی از خاطره و ذهن ملت پاک نمی‌شود. این روز نشان‌گر بصیرت و ایمان ملت ایران بود و نشان داد اگر خواص نتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند مردم خود به صحنه می‌آیند و این خواص هستند که باید خودشان را به ملت برسانند. این روز نشان‌گر مدل مردمی حکومت جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی روزی درس‌آموز است هم بر اساس رفتاری که حاکمیت انجام داد و هم واکنش مردم و از سوی نجابت نظام اسلامی در برابر سران فتنه که البته همچنان برخی باکمال پر روی از رفع حصر سخن می‌گویند و مدعی هستند این تنشی مختصر بوده بین دو نفر.

وی یادآور شد: فتنه گران علیه ملت ایران جرم و گناهی نابخشودنی مرتکب شدند، هشت ماه در کشور آشوب به پا کردند و امنیت را از بین بردند. فتنه گران ملت را دشمن‌شاد کردند و خون‌ها ریختند و علیه قانون و رای مردم قیام کردند و حالا مدعی هستند مسئله‌ای بوده تمام‌شده است.

وی افزود: شما (فتنه گران) که قانون و مراجع را قبول ندارید بر اساس کدام قانون و فتوای کدام‌یک از مراجع شمارا محاکمه کنیم. آیا محاکمه شوید به قانون و حکم دادگاه پایبند هستند؟ چراکه معنای رفع حصر چیزی جز اعدام سران فتنه نیست.

گودرزی 9 دی را دارای ابعاد متعددی دانست و گفت: هم رفتاری دشمن در این ایام و هم سعه‌صدر ملت ایران در برابر فتنه و هم رفتار نظام و رهبری انقلاب هریک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: هشت ماه در کشور افرادی فتنه به پا می‌کردند و در مقابل هشت ماه افرادی هرچه در توان داشتند از روشنگری و خاموش کردن فتنه تا برخورد با فتنه گران به میدان آوردند. لذا ست که کشور برای سال‌ها با حماسه 9 دی بیمه شد و به‌حق این روز را باید روز بصیرت نامید و تبریک گفت.

گودرزی در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های علیرضا نادعلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران احسان یاوری را به‌عنوان مسئول جدید این مرکز دانشجویی معرفی کرد.
ارسال نظرات