بیمارستان صحرایی شهدای وحدت در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج کرمان به همت و پیگیری فرمانده حوزه سیدالشهداء و همچنین همکاری مرکز بهداشت و سایر مسئولین شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۰۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: بیمارستان صحرایی شهدای وحدت با سخنرانی سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان  وبا حضور امام جمعه شهرستان و رئیس مرکز بهداشت ، فرماندار و......در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج شروع به خدمات دهی به بیماران این بخش کرد . 

این پروژه که بمناسبت هفته وحدت افتتاح گردید به همت و پیگیری فرمانده حوزه سیدالشهداء و همچنین همکاری مرکز بهداشت و سایر مسئولین شهرستان راه اندازی شد.

فرمانده حوزه سید الشهداء در حاشیه افتتاح این بیمارستان گفت از آنجا که بخش چاه دادخدا منطقه ای محروم و ساکنین آن هم معمولا زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و منبع درآمدی بعد از خشکسالی و خشک شدن محصولات آنها ندارند و جزء قشر کم در آمد جامعه می باشند و از آنجا که فاصله این بخش تا مرکز شهر خیلی زیاد است و بیماران بخاطر  بیماری سرپایی و ساده می بایست این مسیر طولانی را بپیمایند با تلاش و کوشش و همت بسیجیان و همچنین مسئولین شهرستان این بیمارستان صحرایی تا پایان فروردین ماه که در ایام تعطیلات نوروز گردشگران زیادی در این منطقه حضور دارند برپا می باشد.

سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله با اشاره به هفته وحدت و زنده کردن یاد و خاطره شهید شوشتری که از شهدای وحدت می باشد گفت: خدمت به مردم و خود را خدمتگذار مردم دانستن یک عبادت است حالا درصد ثواب آن را با سایر عبادتها با خداست.

وی با تشکر از فرمانده و بسیجیان و مسئولین شهرستان در برپایی این بیمارستان گفت: بسیج و بسیجی عرصه فعالیت و تلاش خود را محدود به زمان و مکان و موضوع خاصی نمی کند هر کجا و هر جا که نیاز جامعه باشد با خلوص و تمام توان خود در صحنه حضور می یابد و فعالیت می کند . همچنان که در جنگ 8 ساله دفاع مقدس تمامی ما و شماها دیدیم حضور همه جانبه بسیجیان در خط مقدم جبهه و پشت جبهه.

وی ادامه دادا: از خصوصیات بارز و مثال نزدنی بسیج این بوده وهست که هر کس در لباس مقدس بسیجی قرار گرفت در یک رتبه و درجه وجایگاه قرار دارد خواه استاندار، فرماندار، پزشک، کارمند، کارگر و..... باشد ولی در قالب بسیجی سازماندهی شد فقط یک کلمه بسیج را یدک میکشد.

وی با اشاره به حادثه 9 دی 88 فرمود با جرائ تمام می توانم بگویم که اگر حضور منسجم وبسیجی وار مردم ایران مطرح نبود و مردم با درک وشعور ایران با همت و لفظ یا زهرا که زمزمه رزمندگان دفاع مقدس بوده در صحنه حاضر نمی شدند این حادثه عظیم  وحضور میلیونی مردم بعد از حادثه 9 دی اتفاق نمی افتاد .

مطهری از مردم خوب و ولایتمدار قلعه گنج خواشتند با حضور خود در صحنه 9 دی با رهبر خود بیعت ببندند وثابت کنند که هنوز شعار ما همه سرباز توییم خامنه ای -گوش بفرمات تواییم خامنه ای- بسیجیان را به منسه ظهور برسانند .

لازم بذکر است که در برپایی این بیمارستان سازمان بسیج سازندگی استان نیز در پرداخت مبلغ 10000000 ریال نقش اساسی داشته است .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات