بسیج مساجد و محلات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص حماسه غروزآفرین 9 دی بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود "
کد خبر: ۸۶۱۲۶۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
سمه تعالی

امام خامنه ای (مدظله العالی):

راهپیمایی نهم دی ماه ، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است .

        9 دی روز تجلی روح ، حماسه ،ایثار، بصیرت و آگاهی ملت همیشه بیدار جمهوری  ایران اسلامی است  ، روزی که ملت مسلمان و متعهد عاشق ولایت ، با آمدن به خیابان ها و ایستادن در مقابل صف بدخواهان اسلام و نظام پس از 36 سال همه پرسی دوباره برگزار کردند و به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند  و به یاوه گویان و منافقانی که تصور می کردند ملت ایران دیگر خواستار رهبری و ولایت فقیه نیستند جواب دندان شکنی دادند.

         اینان همان خوارج زمان امام علی (ع) هستند که گمان می کردند ما همچون کوفیان ، علی زمان خود را تنها  می گذاریم . آنها برای رسیدن به اهدافشان ، چهره واقعی خود را پشت نظام جمهوری اسلامی پنهان کردند.

        9 دی ماه ۱۳۸۸ پدیده ای شگرف در تاریخ پربارانقلاب اسلامی است که بار دیگر هوشیاری، آگاهی و شکیبایی مردم بزرگوار ایران را اثبات نمود.دور اندیشی ها و تدابیر رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله العالی) این فرصت را در اختیار نظام قرار داد که پشتوانه ی قانونی و مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران را به ظهور مجدد برساند.

      در نهم دی ماه توطئه ها و برنامه ریزی های دراز مدت بیگانگان، بد خواهان و بازماندگان از دست اندازی به آرمان های انقلاب اسلامی با صبر فراوان و نهایتا واکنش عمومی ملت ایران نقش بر آب گردید و موجبات تثبیت هرچه بیشتر پایه های نظام را فراهم آورد.

       آری ، روز 9 دی ماه 88 مردم عاشورایی و همیشه  در صحنه  جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با رهبر بصیر و فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی ) پایبندی خود را به اثبات رساندند و با بصیرت آگاهانه و مقتدرانه خویش چشم فتنه را کور کردند و میخ باطل بر تابوت کینه توزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوبیدند .

         در پایان ما بسیجیان مساجد و محلات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اعلام می‌داریم که ضمن برائت از فتنه گران ، منحرفین و ساکتین بی بصیرت ،  بار دیگر با آرمان های مقدس امام راحل(ره) ،  شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده  و با سرلوحه قرار دادن منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) مسیر روشن و پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را به نظاره می نشینیم و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد گردد.

 

ارسال نظرات