خبرهای داغ:

خطیب جمعه خرامه: 9 دی یک عبرت تاریخی بود

صباحی گفت: شورای رهبری یک قانون پوچ است، پیامبر (ص) همیشه برای جانشین بعد از خودشان یک شخص را معرفی می کردند نه شورا، چنین چیزی در قانون اساسی هم وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۹۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
 حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار داشت: همه ما گرد رحمانیت و مهربانی پیامبر اکرم (ص) جمع شده ایم تا وحدت داشته باشیم اما قبل از جهان اسلام ما باید خودمان به وحدت برسیم، کشور استان و شهرستانی که وحدت نداشته باشد چگونه می تواند جهان اسلام را به وحدت برساند، هر وقت وحدت ما باعث افتخارمان شد بعد بگوییم جهان اسلام هم وحدت داشته باشد.

وی افزود: افتخار می کنیم که بگوییم این کلمه در شهرستان خرامه وجود دارد و مردم ما از این میوه، کامشان شیرین شده است، تا چشمه ای آب از خودش نجوشد نمی تواند جریان هم داشته باشد.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به ادامه شیطنت های آمریکا علیه ایران بیان داشت: مسدود کردن بخشی از حساب های جمهوری اسلامی ایران به بهانه تسخیر لانه جاسوسی یک جوک خنده دار است که چون عده ای آمریکایی مدتی در محاصره ایرانیان بوده اند باید بخشی از اموال مردم ایران به آنها داده شود زمانی که هواپیمای ایرباس ایرانی را ساقط کردید و اقرار کردید یک اشتباه بوده است چه حقی برای کشته شدگان قائل شدید که امروز چنین حقی را برای خودتان قائل می شوید.

امام جمعه خرامه بیان داشت: دشمن بدون هیچ دغدغه ای پیمان شکنی می کند، وقتی دشمن اینگونه رفتاری دارد 2 قاطعیت از طرف ما باید وجود داشته باشد، اول از طرف دولتمردان که باید برخورد قاطع داشته باشند و دوم از طرف مردم ما که باید از دولت حمایت کنند چرا که همه این شیطنت ها برای این است که مردم ما جلوی دولت بایستند، دشمن شاید به دنبال آشوب باشد نباید عده ای آب به آسیاب دشمن بریزند و این مسئله را به نفع دشمن تمام کنند.

وی اضافه کرد: موضوع مجلس خبرگان از مجلس شورای اسلامی مهمتر است چرا که اول افراد بصیر و عالم به عنوان اعضای خبرگان انتخاب شوند و دوم اینکه وظیفه خبرگان این است که مصداق رهبر و کسی که توان زمامت امور مسلمین را به عنوان ولی فقیه داشته باشد مشخص کنند.

حجت السلام صباحی گفت: دشمن قدرت نظام جمهوری اسلامی را شناخته و یکی از برنامه های دشمن فشار آوردن به خبرگان و رهبری است و برای تحقق آن به فکر انتخاب افرادی است که اهدافش را دنبال کنند.

امام جمعه خرامه با بیان این نکته که قانون شورای رهبری یک قانون من درآوردی است ادامه داد: شورای رهبری یه قانون پوچ است، پیامبر (ص) همیشه برای جانشین بعد از خودشان یک شخص را معرفی می کردند نه شورا، چنین چیزی در قانون اساسی هم وجود ندارد اگر رهبری، شورایی شود قطعا به اختلافات کشیده خواهد شد، کسانی که زمزمه شورای رهبری را دارند می خواهند آبروی رفته خودشان را بازگردانند، هیچ مبنای عقلی شرعی و قانونی برای این تصمیم وجود ندارد.

وی ضمن گرامیداشت روز بصیرت بیان داشت: 9 دی یک جریان انتخاباتی نیست، 9 دی یک عبرت تاریخی بود، فتنه 88 که در 9 دی پایان یافت موضوع آن براندازی نظام اسلامی بود و از ماه های قبل برای آن برنامه ریزی شده بود پس ما باید مراسم این روز را هرسال پرشورتر از سال قبل برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار