در آستانه سالروز تاریخی حماسه 9 دی معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیانیه ای را در این خصوص منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
کد خبر: ۸۶۱۲۵۹۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه سال 1388 حادثه کوچکی نیست آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی حرکت ملت در روز های اول انقلاب است، باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف های اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

 

«حضرت امام خامنه ای  مد ظله العالی

 

یوم ا... 9 دی سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در آزمونی بسیار سخت و بزرگ بود، دوران نوینی که در آن مزیت ها و تفاوت های شگفت انگیز ملت ایران در مقایسه با سایر ملل آشکار و آنان را به الگویی بی بدیل و کارآمد برای سایر ملت ها در مقابله با نظام استکبار تبدیل کرد.

 

 حماسه 9 دی ماه که با اراده ملت ولایتمدار ایران اسلامی رقم خورد در راستای حماسه ماندگار و جاویدان هشت سال دفاع مقدس بود که نشان داد سرمایه های اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با آگاهی، بصیرت،اعتماد ملی و حضور به موقع در عرصه های مختلف و مورد نیاز، همواره الگویی کم نظیربرای دوست و دشمن و عبرت آموز برای آیندگان خواهند بود.

 

ملت ایران با الهام از آموزه های بزرگ و الهام بخش حماسه 9دی ماه و برافراشته داشتن پرچم بصیرت و آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان اجازه نخواهد داد که سران داخلی و خارجی فتنه 88 و مزدوران آنان بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه های شیطانی و براندازانه جدید خود را بیابند و به فضل الهی تحت ولایت و زعامت رهبر  و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)   پرشتاب تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید.

 

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) ضمن گرامی داشت حماسه نهم دی ماه و ابراز همدردی با بازماندگان شهدای نیجریه، سوریه، یمن و عراق که اسیر فتنه تکفیری و صهیونیستی هستند،  بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)   تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان و توطئه گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی اعلام می دارد.      

 

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

ارسال نظرات