خبرهای داغ:
حجت الاسلام زارع گفت: زنده نگه داشتن یاد حماسه 9 دی اخطاری جدی برای حامیان فتنه و بی بصیرتان است که بدانند هرگاه کوچکترین خطایی بکنند مردم سیلی محکمی به آنها خواهند زد.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۹۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
حماسه 9 دی تجلی حضور ملتی بصیر و بیدار بود که در سایه رهنمون های دیدبان بیدار انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب توانستند جلوه ای نو در تاریخ این مرز و بوم ایجاد کنند تا دشمنان بدانند این مردم تا پای جان در راه آرمانهای خود ایستاده اند و به همین مناسبت این روز را روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

به همین منظور خبرنگار ما گفتگویی در همین خصوص با حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات صورت داده که در ذیل آمده است:

با عرض سلام، پیام حماسه 9 دی چیست و این پیام از سوی چه کسی صادر شد و دریافت کنندگان این پیام چه کسانی هستند؟

_ من هم عرض سلام دارم خدمت شما و مردم بیدار ایران اسلامی،

_ حماسه 9 دی ملت ایران دارای پیام های زیادی است ولی مهمترین پیام 9 دی این بود که این ملت ولایتمدار ایران اسلامی در نقطه نقطه این کشور و گوشه گوشه این مملکت علوی با حضور خود بر این مهم صحه گذاشتند که همه دشمنان و فتنه گران را مات و مبهوت کرد.

_ این مردم ثابت کردند که علیرغم وجود مشکلات فراوانی که در کشور وجود داشد و وجود دارد اما مردم ولایتمدار نخواهند گذاشت مملکتی که با خون هزاران شهید و جانباز بدست آمده به دست نا اهلان بیفتد و لذا مهمترین پیام این بود که ملت هنوز هم با تمام قوا پای این انقلاب ایستاده است.

_ صدور این پیام از طرف جان برکفان نظام ولایت و سربازان امام خامنه ای بود و گیرندگان پیام تمامی مردم دنیا خصوصا فتنه گران داخلی و اربابان خارجی آنها هستند.

پیام حماسه 9 دی به خواص چیست؟

_ پیام این حماسه بزرگ به خواص این است که اگر می خواهید از قافله ملت بزرگ و ولایتمدار عقب نمانید شما هم مانند عامه مردم فقط و فقط پشت سر ولی فقیه زمان حرکت کنید.

بنظر شما چرا حماسه 9 دی باید زنده نگه داشته شود؟

_ عده ای بدنبال تطهیر سران فتنه و تقدیس ساکتین فتنه هستند، یاداوری این حماسه و زنده نگه داشتن این حرکت اخطاری جدی برای آنها و بی بصیرتان است که بدانند هر گاه کوچکترین خطایی بکنند مردم سیلی محکمی به انها خواهند زد.

آیا کاربرد حماسه برای حرکت مردم در 9 دی ماه سال 88 صحیح است؟

_ خوب برای این حرکت بزرگ مردمی هر واژه ای غیر از حماسه نارسا است.

نظر شما در خصوص ولایت پذیری فتنه گران و بویژه سران فتنه چیست؟

_ سران فتنه شاخصه اصلیشان ولایت گریزی است و هرگز از زمان فتنه تا بحال اطاعت از ولایت را نداشته و حتی عملا مخالفت با ولی فقیه را در راس امور و برنامه های خود داشته اند.

چرا فتنه ای در سال 88 اتفاق افتاد و منشا فتنه چیست؟

_ منشا فتنه برنامه ریزی دشمنان داخلی و خارجی است. از همان ابتدای انقلاب  تا بحال منتها هر زمان متناسب با شرایط زمان متفاوت است.

منشا فتنه 88 هم مثل تمام فتنه ها از آمریکا و اسراییل و انگلیس است و نائبان داخلی آنها نیز تمام قد همکاری کردند و دست دشمنان قسم خورده نظام را به گرمی فشردند. این فتنه در راستای فتنه تیرماه 78 بود که هم سران فتنه و هم ساکتین فتنه دقیقا از سرچشمه تا پایان کار هر نوع خوش خدمتی را به آمریکا و اسرائیل نمودند.

بنظر شما نقش اصحاب فتنه در پازل معاندان نظام و کشور چیست و نقش خواص در این فتنه چه بود؟

_ سران فتنه بازیگران سناریویی هستند که دشمنان ما برای آنها نوشته اند اگر چه مدیریت این فتنه بزرگ از خارج و توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران انجام می شد و می شود لیکن سران فتنه عوامل اجرایی این برنامه ناجوانمردانه بودند..

نظر شما در خصوص کاربرد عنوان فتنه برای حوادث پس از انتخابات سال 88 چیست و چرا روز 9 دی بنام روز بصیرت نامگذاری شده است؟

_ فتنه گران با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 فرصت را مغتنم دانسته و با استفاده از احساسات عده ای می خواستند کشور را به آشوب بکشند و در راس این اشوب تصمیم به ضربه زدن به اصلی ترین رکن انقلاب یعنی ولایت مطلقه فقیه بود که هوشیاری مردم برای حضور به موقع در صحنه همه نقشه های شوم آنها را نقش بر آب نمود.

_ و این حرکت نشان داد که ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران بیدار هستند و هرگز نخواهند گذاشت نظام و در راس آن ولایت هیچ آسیبی ببیند و به همین دلیل به پاس این بیداری نام این روز را روز بصیرت گذاشتند.

چرا مقام معظم رهبری بر زنده نگه داشتن یاد حماسه 9 دی تاکید دارند؟

_ مقام معظم رهبری بعنوان دیدبان همیشه بیدار نظام اسلامی بخوبی آینده مسایل و کشور را رصد و روشنگری های لازم را برای جامعه ارائه می فرمایند. لذا ایشان با توجه به بصیرت و درایت مثال زدنی که دارند عقبه سنگین فتنه را بخوبی مشاهده نموده و می دانند این دشمنان قسم خورده بعد از فتنه همچون آتش زیر خاکستر هساتند و از هر فرصتی برای شعله ور شدن استفاده می کنند لذا با اعلام این مطلب که حماسه 9 دی باید زنده نگه داشته شود فرصت سوء استفاده را از آنها گرفته اند.

آیا فتنه موقت بوده یا فرایندی دائمی است؟

_ فتنه یک برنامه از پیش طراحی شده است و قطعا دشمن برای هر احتمالی که ممکن است پیش آید نقشه دارد، به همین دلیل است که می بینیم ساکتین فتنه در واقع پشتیبانی و آتش تهیه دشمن هستند و دائما درصدد هستند که فتنه را تمام شده طلقی کنند تا این موضوع را عادی جلوه دهند اما مردم ما با بصیرت تمام پشت سر ولایت مطلقه فقیه خواهند ماند و گوششان به دهان ایشان است لذا با زنده نگه داشتن این حماسه هر فتنه جدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

به نظر شما چه ارتباطی بین "نفوذ"، " بصیرت" و " فتنه" وجود دارد؟

_  خوب رابطه بین نفوذ و فتنه رابطه لازم و ملزوم است اگر پروژه نفوذ موفق باشد فتنه قطعی است بنابراین مهمترین موضوع امروز برای نظام "بصیرت افزایی در بین رمدم " است و " بصیرت " یعنی کور شدن چشم فتنه یعنی به بن بست رسیدن پروژه نفوذ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها