گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مديركل سازمان صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ملی به حوزه فعالیت های جهاددانشگاهی به خصوص توانمندی های فناوری اطلاعات علاقه مند و آماده همکاری مشترک با این نهاد است.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۸۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در  چهارمحال و بختياري مهرداد عظیمی در نشست گسترش همكاري‌هاي دو جانبه جهاد دانشگاهي و سازمان صدا و سيماي مركز استان اظهار كرد: جهاد دانشگاهي نام مقدسي است و اين نام رسالت بزرگي را بر دوش كاركنان اين نهاد گذاشته است.

وی افزود: خوشبختانه فعاليت‌هاي خوبي در مجموعه جهاد دانشگاهي انجام شده است و رسانه ملي به حوزه‌هاي فعاليتي اين نهاد علاقه‌مند است و حمايت از اين نهاد را در معرفي رسالتش، تكليف خود مي‌داند.

عظیمی خاطرنشان كرد: با وجود تلاش‌هاي زياد، هنوز خدمات پژوهشگاه رويان در ميان مردم شناخته شده نيست و قطعاً اگر حوزه‌هاي فعاليتي جهاد دانشگاهي خوب معرفي شوند، موفقيت بيشتري براي اين نهاد بدست خواهد آمد.
مديركل صدا و سيماي مركز استان با اشاره به ايجاد وقفه در بحث رشد علمي كشور، گفت: متاسفانه انتظاري كه در حيطه علمي و تبديل علم به محصول از دانشگاه‌‌‌‌‌ها بوده برآورده نشده است و در كشور جوانان نخبه و مستعد زيادي هست كه احتياج به حمايت مسولان دارند و تلاش در جهت رشد علمي كشور يك دغدغه مشترك ميان صدا و سيما و جهاد دانشگاهي است.

عظيمي، بر انجام همكاري‌هاي مشاركتي در راستاي معرفي خدمات و توانمندي‌هاي جهاد دانشگاهي و توليد محتوا تاكيد كرد و افزود: صدا و سيما به گسترش همكاري‌هاي دو جانبه و استفاده از توانمندي‌ها و محصولات جهاد دانشگاهي به خصوص در حوزه فناوري اطلاعات علاقه‌مند است.

 در ادامه این نشست؛ رییس جهاد دانشگاهی واحد استان با اشاره به اينكه بعد از انقلاب با توجه به احساس نياز كشور، آموزش دوره‌هاي تخصصي كوتاه مدت به عهده جهاد دانشگاهي گذاشته شده است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهي تنها دانشگاه آموزش كوتاه مدت دركشور است.

وحيد خليلي اردلي با بيان اينكه جهاد دانشگاهي تلاش كرده با حفظ استقلال فكري و سياسي وارد جريان‌هاي سياسي نشود، خاطر نشان كرد: اين نهاد انقلابي در حوزه‌هاي آموزشي، فرهنگي و بخصوص در حوزه پژوهش و فناوري خدمات گسترده‌اي را در كشور ارائه داشته و از آن جمله به معرفي پژوهشگاه‌هاي هنر، علوم انساني، رويان و پژوهشگاه گردشگري و محيط زيست نيز اشاره كرد.

وي گفت: جهاد دانشگاهي استان تصميمات جدي را در راستاي افزايش فعاليت‌هايش در حوزه پژوهش و فناوري و استفاده از توانمندي‌هاي عظيم جهاد دانشگاهي كشوردر رفع نيازهاي استان و معرفي هرچه بهتر اين نهاد در استان اتخاذ كرده است.

خليلي تاکید کرد: خوشبختانه سازمان صدا و سيما يكي از ارگان‌هايي است كه جهاد دانشگاهي را به عنوان نهادي علمي و تبديل كننده ايده به پديده معرفي کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار