خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

دشمن به دنبال تحریف ارزش های انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: دشمن به دنبال تحریف آرمان ها و ارزش های انقلاب و گفتمان امام و رهبری است.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۴۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدعلی مختاران در کارگاه آموشی تائید محتوا که در سالن جلسات حوزه شهید قربانی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت میلاد پرخیر و برکت حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: دشمن در ابتدا با چهره خودی در این نظام ورود پیدا میکند و از طریق نفوذی که پیدا کرده است به دنبال تحریف آرمان ها و ارزش های انقلاب و گفتمان امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه در واقع هدف از نفوذ تحریف است، ابراز کرد: تحریف به مانند یک اناری می ماند که در ظاهر خوب و تمیز و سالم است اما از درون باطن پوسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه امروزه بهترین ابزار برای دشمن تحریف می باشد، خاطرنشان کرد: انقلاب عظیمی که هر روز گفتمان آن بیشتر شده و عرصه های گوناگونی را گسترش داده است، چنین گفتمانی را دیگر دشمن نمیتواند به طور مستقیم مقابله نماید لذا بهترین وسیله برای دشمن آن است که از طریق درون و توسط نیروهای خودی تحریف را دنبال نماید.

مختاران درپایان با اشاره به آنکه در آستانه هفته وحدت قرار داریم تصریح کرد: باید وحدت کلمه را حفظ نموده و از هرگونه حرکت و عملی که باعث دو دستگی و تفرقه گرایی میشود پرهیزنموده و فرمایشات امام و رهبری را دراین خصوص نصب العین خود قرار دهیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار