خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی تایید محتواء با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۱۲۵۲۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این کارگاه آموزشی که به میزبانی حوزه بسیج شهید قربانی برگزار شد، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و گرامیداشت دهه بصیرت از زحمات شبانه روزی بسیجیان حوزه های مقاومت قدردانی و اظهار کرد: برگزاری این کارگاه اموزشی با چند هدف عمده می باشد که مهم ترین آنها انس و الفت هر چه بیشتر دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی و به جهت برگزاری انتخابات در امسال یک نوع کارگاه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است.

وی با بیان انکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی قانونی و ملی است، خاطرنشان کرد: تاکید بر انتخاب اصلح و تبیین اصول مربوط به انتخابات دو مقوله ای است که باید به آن توجه خاصی نمود.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و بایستی وحدت و انسجام ملی را حفظ نموده و با وحدت کلمه و با توجه به مصالح ملی از هرگونه تفرقه گرایی پرهیز نماییم، افزود: دشمن قصد دارد دوگانگی و از هم پاشیدگی در جامعه اتفاق بیافتد .

وی ادامه داد: حساسیت انتخابات در هر مرحله ای برای ما روشن است و دشمن همیشه در قصد کمین است و انتخابات از همان اوایل انقلاب مورد سو استفاده دشمنان بوده و باید مراقب باشیم هم در بحث فتنه اتفاقی به مانند سال88 نیافتد و هم در بحث نفوذ کاملاً آگاهانه عمل نماییم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم ابراز کرد: مطرح کردن مسائلی مثل شورای رهبری فتنه ای بزرگ است که باید بسیار هوشمندانه عمل نمود و توطئه های دشمن را خنثی کرد.

وی در پایان ضمن بیان آنکه در آستانه انتخابات ما مکلف هستیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم، تصریح کرد: محصولات فرهنگی، نشریات، تراکت ها، بروشورها و هرگونه سخنران باید توسط دفتر تایید محتوای نمایندگی جهت صیانت از نهاد مقدس بسیج مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از هادی قنبریان، معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه که بیشترین همکاری و تعامل را با دفتر تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در ناحیه داشته است تقدیر و تشکر به عمل آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها