در آستانه روز بصیرت و میثاق با ولایت

جلسه ستاد مردمی نه دی شهرستان سامان برگزار شد

در آستانه ششمین سالروز حماسه مردمی یوم الله نهم دیماه و هفته بصیرت در استان جلسه ستاد مردمی نهم دی‌ماه شهرستان سامان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۵۰۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  در استان چهارمحال و بختیاری رئیس ستاد بزرگداشت نهم دیماه استان در این نشست که شامگاه شب گذشته در دفتر امام جمعه برگزار شد با اشاره به ابعاد گسترده فتنه 88 و پیامدهای حماسه 9 دی گفت: برخی از خواص در این فتنه نمره قابل قبولی نگرفتند.
علی گرجی ضرورت تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه فتنه را از ضروریات دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری 9 دی قله ایست که هیچگاه فراموش نمی‌شود.
گرجی از بصیرت به عنوان تعیین کننده سرنوشت خواص و عوام جامعه یاد کرد و گفت: بصیرت چراغ راهنمای همه میدان‌هاست که در سال 88 دیدیم که چطور این بصیرت مردم بود که حماسه آفرید و جلوی فتنه‌ای عظیم را گرفت.
وی ادامه داد: لطمه به اعتبار، جایگاه و سرمایه های کشور با دروغ بزرگ تقلب،قانون شکنی و قانون گریزی جریان فتنه، براندازی نرم طراحی شده توسط دشمن، نقش كليدي آمريكا، سفارت خانه های غربی و اتاق های فكر و ميدان دادن به جريانات ضد انقلاب باید در گرامیداشت نهم دیماه برای مردم تبیین شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر لزوم عبرت آموزی از گذشته در فتنه‌ها گفت:   باورهای دینی مردم، رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین، بصیرت و اقدام به لحظه مردم و عاشورای حسینی از عوامل شکل گیری این حماسه بزرگ بود.

ارسال نظرات