خبرهای داغ:
سردار گزنی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان:
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: «مراسم 9 دی» تجلی اراده ملت بزرگ ایران است که بخش عظیمی از آن را جامعه زنان تشکیل می دهد.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر استان فارس با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر برگزار گردید.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت: در آموزه های اسلامی یکی از مهم ترین وظایف زن را تربیت عنوان نموده اند، تربیت به معنای یک جریان و فرآیند مستمر است و محدود به یک زمان یا مکان خاص نمی شود، از کودکی آغاز می شود و تا پایان عمر انسان ادامه می یابد، تربیت بسترهایی برای رشد نیاز دارد که مهم ترین آن ها دامان پر مهر و محبت زن و مادر است.

وی افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی شاهد حضور زنان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی بوده ایم، یادمان هست در دوران ابتدای انقلاب اسلامی که گروه های نفاق و منافقین قصد ایجاد ناامنی در کشور داشتند، خواهران اسلحه به دوش همپای برادران از انقلاب اسلامی دفاع می نمودند، در پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز نقش زنان بی بدیل بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر ادامه داد: امروز هم همینطور است اگر خوب بنگریم زنان جامعه ما در خیلی از مسائل و عرصه ها از جمله مقابله با جنگ نرم فرهنگی نسبت به مردان موفق تر هستند، این نشان‌دهنده عظمت و بزرگی روح زنانی است که در جامعه فعالیت می نمایند، دشمنان هم از همین موضوع می هراسند، این که مردان و زنان جامعه اسلامی همپای هم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی کار می می کنند.

وی با اشاره به اینکه توصیه بزرگان دین این است که در هر مرحله ای از زندگی نباید دشمن را فراموش کنیم و دستکم بگیریم، گفت:  هم اکنون در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، انتخابات تجلی اراده ملی است، دشمنان  نسبت به  حضور مردم چه زن و چه مرد در انتخابات حساسیت نشان می دهند و از حضور گسترده مردم در انتخابات می هراسند.

سردار گزنی با اشاره به اینکه برخی جریان ها در راستای کمرنگ برگزار شدن انتخابات کار می کنند، گفت:  این جریان ها با حمایت رسانه هایشان خود را مدعی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نشان می دهند اما عملشان برخلاف کلامشان است.

وی با بیان اینکه بسیج از بدو تشکیل نقش خودش را در دفاع از انقلاب اسلامی بخوبی ایفا نموده است، گفت: تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از وظایف خاص بسیج خواهران است، ان شاالله خداوند توفیق دهد تا در مسیری که انقلاب اسلامی پیش روی ما قرار داده است قدم برداریم.

وی با بیان اینکه "فتنه جدید، همان نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری نظام است"،  گفت: دشمنان همواره اهداف پلیدی را در ذهن می پرورانند، سالروز حماسه 9 دی را در پیش داریم، اکنون اتفاقاتی که قرار بود در پشت پرده فتنه 88 روی دهند برای همه مشخص شده است، مراسم 9 دی امسال نیز با حضور خواهران باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، این مراسم تجلی اراده ملت بزرگ ایران است که بخش عظیمی از آن را جامعه زنان تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه " نظام اسلامی اهداف بزرگی را دارد که بزرگ ترین این اهداف آماده نمودن بستر لازم برای ظهور امام زمان (عج) است، گفت: بسیج جامعه زنان نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ مهدوی و فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی بر عهده دارند، فرهنگ مهدوی باید به گونه ای در جامعه نهادینه بشود که همه فعالیت ها در راستای آماده نمودن بستر لازم برای ظهور حضرت مهدی (عج) صورت بگیرند.

سردار گزنی در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خواهر علیمحمدی، گفت: ایشان در طول بیش از 10 سال که مسئولیت مدیریت سازمان بسیج جامعه زنان را بر عهده داشتند منشا خدمات خوبی در استان فارس بودند و شاهد آن هم اینکه بسیج جامعه زنان فارس در کشور رتبه نخست را دارا می باشد، بنده به نیابت از سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس و تمام مجموعه سپاه فجر از ایشان تقدیر می نمایم.  

جانشین سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: نتایج خوبی که در دوران مدیریت خواهر علیمحمدی بدست آمده است در سایه لطف حضرت فاطمه (س) بوده است و انتظار داریم مدیریت جدید نیز با توجه به مسئله کادر سازی و مدیر سازی، این روند موفق را بخصوص در موضوعات تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با قدرت بیشتری دنبال نماید.

در این مراسم خواهر حیدری بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس معرفی گردیده و از زحمات خواهر علیمحمدی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است خواهر علیمحمدی که در دوران خدمت خود بیش از 10 سال مدیریت سازمان بسیج جامعه زنان را بر عهده داشت، بازنسشته گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها