مدیرکل راه و شهرسازی البرز

عوارض در جاده چالوس ممکن نیست/کد رهگیری حفره امنیتی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اعلام این که دریافت عوارض از جاده چالوس امکان پذیر نیست، گفت: کد رهگیری حفره امنیتی دارد و باید یک سری معضلات و مشکلات آن برطرف شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش بسیج، ابوالفضل باقرنیا در حاشیه مراسم همایش روز سند رسمی، اظهار کرد: متاسفانه در معاملات مسکن مردم دچار ضرر و زیان می شوند به این دلیل که یک ملک به چند نفر فروخته شده است.

وی با بیان این که در استان البرز اکثر املاک قولنامه ای است و در کشور کمتر جایی را داریم که به این اندازه ملک قولنامه ای وجود داشته باشد، افزود: باید مالکیت مردم تثبیت شود و برای این کار نیاز است خرید و فروش در مرجعی که همان دفاتر رسمی ثبت گردد.

وی با بیان این که نظرم درباره کد رهگیری مثبت است، اما باید حفره های امنیتی آن برطرف شود، گفت: کد رهگیری یک سری معضلات و مشکلات دارد که باید رفع شود.

مدیرکل راه  و شهرسازی البرز در ادامه با بیان این که رکود بسیار شدیدی بر بازار مسکن حاکم است، افزود: قیمت ها در این بخش افت شدیدی را داشته و بهترین زمان برای خرید ملک است و فکر نمی کنم نرخ ها بیشتر از این کاهش یابد.

باقرنیا بیان کرد: از مردم می خواهیم برای پیش خرید یک ملک در مرحله اول دقت کنند که فروشنده از اداره راه و شهرسازی مجوز فروش گرفته باشد، به عبارت دیگر فروشنده باید مجوز پیش فروش مسکن داشته باشد که در این صورت مردم دچار دردسر نمی شوند.

وی با یادآوری این که اخیرا مزایده ای برای فروش تعدادی مغازه داشتیم که هیچ خریداری برای آن پیدا نشد به وضعیت پروژه های مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: در مسکن مهر کارهای خوبی انجام شده است و مشکلات را ساماندهی کرده ایم. یکی از این مشکلات کنار گذاشتن حدود 10 انبوه سازی بود که کار نمی کردند.

وی با بیان این که از در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 18 هزار مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: تاکنون حدود 8000 واحد مسکن مهر تحویل شده است.

وی در پاسخ به پرسش  در خصوص مباحث مربوط به دریافت عوارض تردد از جاده چالوس، بیان کرد: این مسئله پیشنهاد فرماندار بود تا بار ترافیکی را کاهش دهد، اما این موضوع امکان پذیر نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار