مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر گفت: امروز فتنه‌گران، حامیان، اعوان و انصار آنها بدون پذیرش خیانت‌های خود به کشور و امت انقلابی در صدد نفوذ در مرکز تصمیم‌سازی کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گیلان، ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: هفته وحدت یادگار امام راحل و نشانه دوراندیشی ایشان بوده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه کم‌نظیر و بزرگ 9 دی توسط امت ولایی ایران اظهار نمود: این حماسه بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برخاسته از حضور در عرصه مجاهدانه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 تصریح کرد: برای این واقعه دردناک نامی بهتر از فتنه نمی‌توان گذاشت که لکه ننگ بر پیشانی کسانی بود که به دروغ و منافقانه مدعی پیروی از خط امام و ولایت فقیه بودند اما در صحنه عمل، بدنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام بخشش با بیان اینکه باید ریشه‌های فتنه 88 و فتنه‌های مشابه آن را بشناسیم افزود: باید آمادگی مقابله با حوادث مشابه فتنه 88 را داشته باشیم و غافلگیر نشویم و بتوانیم توطئه‌ها را خنثی نماییم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «این فتنه صرفاً منحصر به حضور عده‌ای در خیابان‌ها نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود»  ادامه داد: این بیماری‌ها را باید شناخت تا از عواقب خطرناک آن مصون بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر به ریشه‌های این فتنه اشاره نمود و گفت: این فتنه ریشه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نیز روحی و شخصیتی سران فتنه دارد که سال‌ها دشمنان با برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری‌های زیادی بر روی آن نمودند.

حجت‌الاسلام بخشش یادآور شد: قدرت طلبی، اشرافی گری، دنیاطلبی، بی‌بندوباری اخلاقی و فرهنگی، بی‌مبالاتی نسبت به تضعیف ارزش‌های اسلامی، حسادت، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه از جمله ریشه‌های فتنه 88 بود که باید در جامعه اسلامی این ریشه‌ها خشکانده شود.

وی یکی از ابعاد نفوذ در کشور را نفوذ فتنه‌گران دانست و افزود: امروز فتنه‌گران، حامیان، اعوان و انصار آنها بدون پذیرش خیانت‌های خود به کشور و امت انقلابی در صدد نفوذ در مرکز تصمیم‌سازی کشور هستند و لذا همه باید با بصیرت انقلاب صحنه را رصد و مراقب نفوذ آنها به مرکز تصمیم‌ساز باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر به فعالیت‌های انتخاباتی فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: امروزه در محیط و منطقه ما کسانی در عرصه انتخابات در حال فعالیت هستند که کارنامه سیاسی آنها نشان می‌دهد همواره با افراد و جریانات و گروه‌هایی بوده‌اند که تضاد، تقابل، زاویه با نظام و امام و رهبری داشته‌اند و اینگونه افراد چگونه به خود اجازه می‌دهند که به مهم‌ترین مرکز تصمیم‌سازی کشور یعنی مجلس شورای اسلامی ورود پیدا نمایند؟

حجت‌الاسلام بخشش خاطرنشان کرد: این افراد چگونه دم از رهبری و امام می‌زنند زمانیکه در اوج فتنه، رهبر معظم انقلاب همگان را به بیان مواضع شفاف و مرزبندی با دشمنان و معاندین دعوت می‌نمایند ولی آنها روزه سکوت گرفته بودند و امروزه دلسوز مردم و نظام شده‌اند و می‌خواهند نماینده مردم شوند؟!!

وی مردم ایران اسلامی را مردمی بصیر و آگاه دانست و گفت: این فتنه‌گران و حامیان پشت پرده آنها بدانند مردم ولایتمدار ایران اسلامی ما در عرصه انتخابات نیز همان مردم 8 و 9 دیماه 88 هستند و در روز 7 اسفند 94 حماسه 9 دی 88 را تکرار خواهند نمود و نقشه‌های دشمنان و ایادی داخلی آنها را نقش بر آب خواهند نمود.

ارسال نظرات