رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیر:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیر گفت:
کد خبر: ۸۶۱۲۴۳۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از دیر: مصطفی فخرایی در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد الزهراء با حضور بسیجیان برگزار شد گفت :کسانی که کعبه ی اعمالشان برقراری رابطه با امریکاست بدانند که به فرموده امام ،امریکا تروریست جهانی است. لذا ما باید بدانیم اگر دشمن به ما چراغ سبز نشان داد نباید گول بخوریم چرا که امریکا وقتی از ما راضی می شود که دست از خون شهدا و ارزش های اسلامی خود برداریم.

فخرایی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ما اکنون در موقعیت بدر و خیبریم ولی عده ای باور نکرده اند یا نمی خواهند توانمندی های درونی ما را درک کنند اما بدانند که بنا به فرموده ی امام علی (ع) کسانی می توانند زیر بیرق ولایت باشند که اهل صبر و مقاومت بوده و با توپ و تشر دشمن از میدان بدر نروند.

وی افزود:70 میلیون دلار سنای امریکا فقط برای انتخابات ایران هزینه کرد که یکسال بعد از فتنه88 باراک اوباما را احضار کردند و از او توضیح خواستند که ما این پول را برای انتخابات ایران به تو داده بودیم نتیجه اش چه شد؟و قرار بود دولتی سرکار بیاید که حامی منافع ما در ایران باشد که متن این مذاکرات و مستنداتش در سنای امریکا موجود است.


وی اظهار کرد: سال 88 توطئه سنگینی علیه نظام و انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و مقام معظم رهبری در سخنانی به عظمت این توطئه پرداختند و فرمودند؛ ملت ایران در 9 دی آن‌چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم جایگزینی برای واژه فتنه پیدا شود، بیان کرد: مسئله، ابهام و سوءتفاهم 88 نبود بلکه فتنه 88 بود و فتنه‌گران اصل نظام را هدف رفته بودند و نیاز است این موضوع برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین شود.

وی بیان داشت: ملت ایران در حرکت خودجوش 9 دی، بلوغ اجتماعی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند تا جایی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان حرکت و انگیزه الهی یاد کردند.

وی افزایش اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی، تقویت باورها نسبت به وجود جنگ نرم، کنار رفتن نقاب از چهره افرادی نفوذی در نظام، آشکاری دشمنی غرب با نظام و پیوند فتنه با آنها، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را از دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات