مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم؛

فتنه سال 88 جهت براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شده بود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم؛ عاشورا این معیار مهم را به ما درس می‌دهد که در فضای فتنه معیار انتخاب و شاخص، هرگز زیادی جمعیت و اشخاص خاص نیست.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسيج از جم: حجت الاسلام نوذر باقری راد در بین کارکنان سپاه جم گفت: فتنه سال 88 جهت براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شده بود اما مردم آگاه و بصیر ایران در لحضات حساس خود را نشان دادند و در روز 9 دی با تجمع در سراسر کشور دِین خودشان را به نظام و شهدا ادا کردند.

باقری راد با بيان اينكه فتنه گران كار بسيار ظالمانه اي را عليه نظام جمهوري اسلامي ايران انجام دادند گفت: مردم بصیر و انقلابی با حضور پرشكوه و یكپارچه در آن راهپیمایی عظیم نشان دادند كه توطئه ها و نقشه های استكبار جهانی و نوكران دست آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد كند.

وی بيان كرد: حماسه 9 دی اتمام حجتی بود برای دشمنان ایران اسلامی و مردم اعلام كردند كه به آرمان های نظام و ولایت پایبند بوده و تا پای جان از انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده حفاظت می کنند.

انتهای خبر/

وي افزود: 9 دي تبلور بصيرت امت در ولايتمداري است و این بصیرت و اتحاد در سایه دل سپردن به بیانات عالمانه مقام معظم رهبری ، منجر به این حماسه شد و ما باید برای همیشه این یادگار ملت ایران را زنده نگه داریم.

وي تصريح كرد: اصحاب فتنه در سال 88 فاقد شناخت دقيقي از روحيات ، دلبستگي ها واعتقادات مردم ايران اسلامي بودند و همين امر موجب شد تا به دست خود آخرين ميخ ها را به تابوت خود بكوبند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام حماسه 9 دی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط به وجود آمده در جهان، بصیرت عاشورایی در صیانت و حفاظت از نظام اسلامی و ولایت فقیه بر هر فرد ولایت مدار لازم است تا در گرداب فتنه‌ها نیفتد.

انتهاي خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار