فرمانده سپاه استان البرز در گفت و گو با بسیج:
سردار علی استاد حسینی گفت: اگر بسیج، سپاه و مردم در سال 88 نبودند مطمئنا دشمن به اهداف خود می رسید که البته بسیج نقش حساسی در دفاع از اسلام و از بین بردن فتنه ایفا کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۲۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در استان البرز در خصوص نقش بسیج و سپاه در مهار فتنه نفوذ سال 88 اظهار داشت: سپاه دارای ویژگی و شاخصه های برجسته ای همچون تبلور ارزش ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایی بودن و روحیه شهادت طلبی و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی افزود: فتنه 88 یک جنگ تمام عیار علیه ارزش ها ، اصل و اساس اسلام بود که وقتی این ارزش های اسلامی مورد تهاجم قرار گرفت بسیج و سپاه وظیفه خود دانستند که با حضور در صحنه از نظام اسلامی دفاع کنند.

سردار استاد حسینی سپاه را موظف به دفاع از اسلام و مقابله با دشمن دانست و گفت: سپاه بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن از هر عرصه ای از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران که بر اساس تهدیدات سخت و نرم به خطر بیفتد خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می داند.

وی در پایان گفت: اگر بسیج، سپاه و مردم در سال 88 نبودند مطمئنا دشمن به اهداف خود می رسید که البته بسیج نقش حساسی در دفاع از اسلام و از بین بردن فتنه ایفا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها