مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار از برگزاری چندین برنامه مهم در بزرگداشت حماسه مردمی نهم دی ماه در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۸۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدعلی یاوری در نشست خبری بیان داشت: همزمان با ایام سالروز قیام عاشورایی و انقلابی مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه علیه فتنه و فتنه گران ویژه برنامه های مهمی به همت ناحیه بسیج شهرستان و مردم ولایتمدار سبزوار در سطح این شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: تجمع بزرگ مردم و بسیجیان دیار سربداران با عنوان" 9 دی تجلی بزرگ ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی" در سالروز 9 دی در محل سپاه ناحیه سبزوار محوری ترین برنامه این روز عزیز است که با سخنرانی سردار یوسفعلی زاده از مسئولین سازمان بسیج مستضعفین همراه خواهد بود.

یاوری ادامه داد: با توجه به مصادف شدن این روز حماسی با ایام هفته نورانی وحدت و میلاد مسرور حضرت خاتم الانبیاء (ص) برنامه دیگری نیز در شب میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در محل امامزاده شعیب (ع) با حضور حضرت آیت ا... حسینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت با عنوان "حمایت انقلابی از مکتب نبوی" برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تجمع حلقه های صالحین ، نشست های روشنگری ، برپایی نمایشگاههای بصیرت و ... از دیگر برنامه های اجرایی توسط پایگاههای بسیج شهرستان در این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها