خبرهای داغ:
ویژه نامه" فرماندهان نفوذ ناپذیر"/

از طراحی سناریوی نفوذ توسط یک سفارتخانه تا سردمداری فتنه توسط برخی خواص

فرمانده سپاه شهداء گفت: حرکت انقلابی مردم در حماسه 9دی سال 88 پایانی بر یک فتنه گسترده و پیچیده و عبور کشور از یک بحران سرنوشت ساز و پیچ تاریخی به حساب می آید و در حقیقت پیام های آن نیز در تراز یک حماسه ملی و انقلابی باید تبیین گردد.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم درباره نقش بسیج و سپاه در برابر فتنه نفوذ سال 88 گفت: با توجه به ماهیت فتنه 88 مانند مطرود بودن جریان فتنه ، وابستگی عوامل آن به دشمنان خارجی ، اعتقاد نداشتن به باورهای انقلاب و ولایت، اقدام در راستای براندازی نظام اسلامی و ... سپاه و بسیج بر اساس رسالت خود نقش آگاه سازی، بصیرت افزایی و روشنگری و افشای ماهیت فتنه برای آحاد مردم را در دستورکار خود قرار داد و توانست سربلند و سرافراز از این ماموریت خطیر بیرون بیاید.

وی افزود: رسالت قانونی و شرعی سپاه و بسیج حفظ و پاسداری از مبانی، دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد، رمز و راز موفقیت این نهادهای مقدس در عرصه های مختلف برای ادای دِین و تکلیف حرکت بر مدار بصیرت و پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه که امتداد رسالت انبیاء و ائمه اطهار (ع)است، می باشد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به عملکرد بسیج در این زمینه اشاره کرد و افزود: بسیج و سپاه تفکری است خلاقانه که با نفس مسیحایی امام راحل شکل گرفته و مانند نسیمی روح بخش گوش به فرمان و ندای ملکوتی رهبر و فرمانده خویش و به حکم لایتغیر امام راحل که فرمودند: «حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است » در برابر فتنه های مختلف دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان که از بدو وقوع حادثه عظیم انقلاب اسلامی سعی در توقف این حرکت الهی داشتند، ایستادگی و مقاومت می نماید .

*برخی خواص در فتنه 88 برای براندازی نظام اسلامی به عنوان سرمدار فتنه ایفای نقش کردند

سردار خرّم فتنه سال 88 را توطئه ای چند لایه و بسیار پیچیده با ابعاد داخلی و خارجی دانست که با هماهنگی و همکاری استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی با اپوزوسیون داخل برای تقابل با نظام اسلامی شکل گرفته بود.

وی در تصریح عوامل بوجود آورنده فتنه 88 گفت: توطئه بزرگی پشت فتنه سال 88 بود که برخی از عوامل داخلی حتی خواص خواسته یا ناخواسته در زمین بازی دشمن که برای براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود وارد شدند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ریزی ها با طلوع خورشید انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشان که تمامی معادلات استکبار جهانی را در منطقه به هم ریخت، کلید خورد و همواره در قالب ها و شکل های مختلف از جمله حمله نظامی در طبس، کودتای نوژه ، تحمیل هشت سال جنگ نابرابر و هزاران توطئه و فتنه دیگر نمایان شد؛ لکن این وعده الهی «یریدون لیطفئوا نورالله بافوائهم والله متم نوره و لو کره الکافرون » بود که در سایه سار ولایت مطلقه فقیه و حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب و گفتمان ولایت، فتنه ها را خنثی نمود.

*حماسه 9 دی، عزت و سربلندی را برای تداوم نهضت عاشورایی ایران اسلامی به ارمغان آورد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی حماسه شکوهمند 9 دی تجلی قدرت الهی در حرکت مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: با روشنگری های امام خامنه ای عزیز، این شاخص انقلاب اسلامی و ودیعه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مدیریت پیامبر گونه معظم له، امت ولایتمدار و بیدار و صبور ایران اسلامی بعد از گذشت هشت ماه از فضاسازی غبارآلود فتنه گران و تبلیغات بی وقفه و سنگین رسانه های تحت سلطه دشمنان قسم خورده خارجی و ایادی فریب خورده داخلی ، هنگامی که عوامل و رهبران فتنه مکنونات درونی خود را آشکار ساختند و کار را به جایی رساندند که به اصل انقلاب ، اسلام ، ولایت و نهضت عاشورایی امام حسین ( علیه السلام ) و اعتقادات مردم هجمه و حمله نمودند ، تاب نیاورده و در بزنگاه خطر که دیگر امیدی به توبه و بازگشت فریب خوردگان نبود با سیل عظیم و خروشان خود تمام توطئه ها را نقش برآب نموده و عزت و سربلندی را برای تداوم نهضت عاشورایی ایران اسلامی به ارمغان آوردند .

*حرکت انقلابی مردم در حماسه 9دی عبور کشور از یک بحران سرنوشت ساز و پیچ تاریخی بود

وی تصریح کرد: حرکت انقلابی مردم در حماسه 9دی سال 88 پایانی بر یک فتنه گسترده و پیچیده و عبور کشور از یک بحران سرنوشت ساز و پیچ تاریخی به حساب می آید و در حقیقت پیام های آن نیز در تراز یک حماسه ملی و انقلابی باید تبیین گردد.

سردار خرّم نمایش اقتدار مردمی و انسجام درونی در مقابله با فتنه ها و دشمنان نظام اسلامی را از جمله پیام های حماسه عظیم 9 دی عنوان کرد و گفت: نمایش کارآمدی و ظرفیت والای نظام اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه در مدیریت هوشمندانه کشور اسلامی، بصیرت و بینش مردم در مواجهه با فتنه ها و پیروی از ولی امر خویش علی رغم تبلیغات سوء بیگانگان و علاقه مندی آحاد مردم به تداوم و حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشها از جمله پیام های مهم حرکت انقلابی مردم در 9 دی 88 محسوب می شوند.

وی تاکید کرد: تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه، اذعان استکبار و ایادی آن در منطقه به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی، لزوم اعراض از بیگانگان و توجه به ظرفیت های درونی کشور در توسعه و ترسیم افق روشن، ناامیدی بیگانگان و استکبار جهانی در دست یابی به اهداف خود در جداسازی مردم از نظام و اصول و ایجاد تفرقه و هوشیاری مسئولین نظام برای قدرشناسی از امت اسلامی و پایبندی به ارزشها و گفتمان ولایت از جمله سایر پیام های حماسه 9 دی است.

*فتنه 88 پدیده نفوذ برای جریان براندازی بود

به گفته سردار خرّم وقوع فتنه 88 حداقل پشتوانه ای 15 الی 20 ساله برای طراحی و برنامه ریزی برای اجراء داشت، مانند فتنه تیر ماه 78 که برنامه چینی ده ساله دشمنان نظام اسلامی بود.

وی افزود: نقش بازیگران داخلی فتنه که برخی از خواص را هم در بر می گرفت گویای پدیده نفوذ یک جریان براندازی بود که می خواست نظام را از داخل استحاله کند . اعترافات مجرمین و اسناد بدست آمده نیز موید این امر است که سفارتخانه های برخی کشورهای غربی که نقش لانه جاسوسی را بازی می کردند ، سناریوی از پیش طراحی شده ای را برای اجرای افراد نفوذی و تحت سلطه در درون کشور تجویز می کردند .

وی نقش مردم را در این برهه از تاریخ انقلاب که به شدت موضوع نفوذ در ابعاد مختلف مد نظر رهبر معظم انقلاب است، حساس دانست و گفت: یقیناً دشمن هیچ گاه از توطئه و فتنه انگیزی برای تحقق اهداف شوم خود دست نخواهد کشید، لذا سالروز حماسه عظیم 9 دی فرصت مغتنمی است تا مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی با تدبر و تامل در منویات رهبر معظم انقلاب ، دیده بان همیشه بیدار انقلاب اسلامی که پیرامون موضوع نفوذ خصوصاً بعد از مذاکرات هسته ای و فضای پسا برجام مطرح گردیده است ، با ارتقاء سطح بصیرت، شناخت خود را نسبت به دشمن و توطئه های پیچیده و جدید آن افزایش داده و با تحکیم ساخت درونی و توان بازدارندگی نظام اسلامی و حفظ وحدت و انسجام ملی پشتیبان ولایت فقیه باشند تا در گذر از پیچ های حساس تاریخی هیچ آسیبی به مملکت و کیان نظام اسلامی نرسد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نفوذ همواره یکی از تاکتیک ها و شیوه های دشمنان نظام اسلامی در برخورد با انقلاب اسلامی بوده است، گفت: "نفوذ جریانی" در حقیقت نفوذ در ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی است؛ نفوذ نسبت به اشخاص و افراد تاثیر گذار، نخبگان ، موثرین ، تصمیم گیران و تصمیم سازان برای تغییر در رویکردها، سیاستها، باورها، ارزشها و سبک زندگی اسلامی و از طرفی، کم ارزش جلوه دادن اصول و ارزشها با تخطئه و زیر سئوال بردن آنها برای استحاله و تضعیف انقلاب اسلامی است، بنابراین وظیفه مردم افزایش سطح بصیرت در این زمینه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار