خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

حماسه 9 دي مظهر نفوذ ناپذيري کشور در برابر فتنه آمريكايي بود

فرمانده سپاه نقده گفت: حماسه 9 دي مظهر نفوذ ناپذيري ملت ايران در برابر فتنه آمريكايي محسوب می شود.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۵۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ امیر اکبری اظهار داشت: طبق اصل 150 قانون اساسي فلسفه وكاركرد وجودي سپاه پاسداري از انقلاب اسلامي ودستاوردهاي آن است.

وی افزود: سپاه هر عرصه اي از كيان انقلاب اسلامي بر اساس تهديدات مختلف به خطر بيفتد عملا خود را موظف به دفاع و مقابله با آن مي داند.

فرمانده سپاه نقده با بیان اینکه سپاه و بسيج با بررسي محتوايي از فتنه 88 در رصد حوادث مريوط به آن چه قبل و چه بعد از انتخابات توانست شناخت عميق و دقيقي از جريانات و حوادث مختلف انتخابات رياست جمهوري براي مجموعه خود ايجاد كند، افزود: سپاه با هوشمندي به مقابله جدي با فتنه پرداخت چه بسا بدون نقش تعيين كننده بسيج و سپاه فتنه با اين ابعاد پايان نمي پذيرفت.

سرهنگ اکبری در خصوص عوامل به وجود آورنده فتنه 88 گفت: فتنه 88 يك سناريوي طراحي شده ، با همكاري برخي خواص و جريانات سياسي نفوذي با كشورهاي بيگانه وغربي و با هدف براندازي نظام مردم سالار ديني بود و با توجه به اينكه بهترين زمان براي طراحي چنين فتنه ها وكودتاهاي مخملي بزنگاه انتخاباتي است؛با اين پيش فرض كه پيروز قطعي انتخابات خواهند بود- قبل از شمارش آرا- وبا مدد گرفتن از قدرت تمام عيار رسانه هاي غربي ادعاي دروغين پيروزي در انتخابات را تكرار مي كنند و از سوي ديگر با شايعه پراكني به تبليغ شائبه تقلب در انتخابات مي پردازند.

وی افزود: این گروه با فراخوان به شورش، به اموال دولتي وادارات وسپاه يورش آوردند و خواسته حداقلي خود را ابطال انتخابات عنوان کردند.

فرمانده سپاه نقده ادامه داد: دو گروه جريان هنجار شكن به اصطلاح اصلاح طلب كه خواسته هاي خود در چارچوب قانون اساسي نمي دانستند و غرب و دشمنان و معاندان انقلاب اسلامي كه مخالف استمرار گفتمان امام بودند، در این فتنه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: زمينه هاي شكل گيري اين حماسه ريشه در اعتقادات مردم ،باورها مردم به اصل نظام جمهوري اسلامي ،روحيه بيگانه ستيزي و استقلال طلبي آنها از يك سو و مديريت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامي از سوي ديگر بود كه همانند سيلي با حضور انسان هاي مومن انقلابي بنيان فتنه گران را از هم فر وپاشاند وحماسه ماندگار 9 دي را رقم زدند.

فرمانده سپاه نقده در خصوص پيام هاي 9 دي افزود:حساسيت مردم نسبت به استقلال وعدم دخالت بيگانگان،نمايان شدن ظرفيت انقلاب اسلامي،ولايت پذيري و قدرت مردمي نظام جمهوري اسلامي،علاقه و وابستگي مردم به آرمانها و ارزشهاي ديني و انقلابي وعلاقه مردم به استمرار مسير وگفتمان امام راحل از پیام های این حماسه بود.

سرهنگ امیری در خصوص پدیده نفوذ در سال 88 یادآور شد: نفوذ جريان هاي ضد انقلاب در ماجراي انتخابات 88 كه در اثر غفلت،سهل انگاري وغرور و جهالت بعضي تندروهاي داخلي،منتهي به فتنه شد،باعث شد جريانهاي نفوذي مثل قارچ سر بيرون آوردند وهزينه زيادي را براي انقلاب ومردم تحميل كردند.

وی افزود: حماسه 9 دي مظهر نفوذ ناپذيري ملت ايران در برابر فتنه آمريكايي بود كه مردم به عنوان عمق راهبردي نظام جمهوري اسلامي ايران در اين برهه حساس از انقلاب حضور يافته و مبتني بر مشي انقلاب اسلامي به فتنه گران جواب رد دادند.

وی در خصوص با شنیدن کلمه حمسه 9 دی به چیزی در ذهن شما متبادر می شود، گفت: دست قدرت الهي،حماسه شور وشعور،نقش ولايت در مهار بحران و درايت وبصيرت سياسي مردم متبادر می شود.

فرمانده سپاه نقده در خصوص تبعات فتنه 88 در داخل وخارج تصریح کرد: كمرنگ شدن ارزشهاي اجتماعي ،ديني وانقلابي، كاهش اعتماد عمومي مردم،تشديد شكاف هاي اجتماعي واختلاف بين مردم ومسئولين وكاهش اعتماد عمومي وانسجام ووحدت ملي از پیامدهای داخلی بود.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد :بازيچه واقع شدن حيثيت واعتبار بين المللي نظام اسلامي،گستاخ شدن معازضان و دشمنان نظام، فرصت طلبي وسوء استفاده بيگانگان،گشودن پرونده هاي حقوق بشري وفشار بر ايران از پیامدهای خارجی آن بود.

وی افزود: مردم نباید از این مسئله مهم غافل شوند که نتیجه ندیدن دشمن، مواجه‌شدن با ضربه‌های شدید خواهد بود. راه خنثی‌سازی پروژه نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی، رصد دائم تحرکات و برنامه‌های آن، هوشیاری، دقت و شناخت از مختصات و چگونگی نفوذپذیری باورها و داشتن بصيرت سياسي و حضور آگاهانه در تمامي صحنه هاي انقلاب است.

وی افزود: در نفوذ جرياني بر طبق گفته صريح مقام معظم رهبري دشمن عمدتا به دو وسيله پول و جاذبه هاي جنسي در درون ملت و داخل كشور شبكه سازي مي كند تا آرمانها و باورها و در نتيجه سبك زندگي را تغيير دهد و مجموعه اي از افراد با هدفي دروغين با روش هاي متفاوت با هم مرتبط مي شوند تا نگاه آنها به مسايل مختلف به تدريج تغيير كند وشبيه نگاه دشمن شود.

فرمانده سپاه نقده تصریح کرد: اين تغيير نگاه زمينه ساز تغيير آرمانها ،باورها وارزش ها مي شود و بيگانگان بدون شناخته شدن و به خطر افتادن اهداف خود را محقق مي كنند.

سرهنگ اکبری رخنه و حضور غیرمحسوس و خاموش دشمن در پیکره انقلاب با هدف استحاله و براندازی نظام اسلامی و وارد کردن ویروس بی‌دردی و بی تفاوتی به بدنه جامعه از آسیب ها است، افزود: نفوذ متافیزیکی نسبت به نفوذ فیزیکی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

ارسال نظرات