خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده سپاه شهداء استان آذربايجان غربي:

فرصت های مناسب اشتغال زایی در استان از سوی بسیج به وجود آمده است

معاون هماهنگ كننده سپاه شهداء گفت: سازمان بسيج سازندگي در سالهاي اخير اقدامات و عملكردي مهم در پيشبرد و توسعه عرصه هاي اقتصاد مقاومتي، محروميت زدايي و اردوهاي جهاد داشته است.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۴۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جليل وحيدي جلسه بررسي و آسيب شناسي طرحهاي اقتصاد مقاومتي و اردوهاي جهادي استان آذربايجان غربي اظهار داشت: سازمان بسيج سازندگي در سالهاي اخير اقدامات و عملكردي مهم در پيشبرد و توسعه عرصه هاي اقتصاد مقاومتي، محروميت زدايي و اردوهاي جهادي انجام داده كه نبايد به سادگي از اين مهم چشم پوشيد.

وی ادامه داد: سازمان بسيج سازندگي در طي سالهاي اخير با به دوش گرفتن مسئوليت سنگين امر اقتصاد مقاومتي و با وجود مشكلات و ناهمواريها در اين امر مهم توانسته پروژه هاي عمراني بسيار با كيفيت را در مناطق محروم و دوردست روستايي استان اتمام و به بهره برداري مناسب برساند.

معاون هماهنگ كننده سپاه شهداء استان در ادامه اشاره كرد: سازمان بسيج سازندگي استان آذربايجان غربي بازتاب گسترده اي در استان و استانداري استان آذربايجان غربي داشته كه به موجب عملكرد اين سازمان در عرصه هاي اقتصاد مقاومتي, محروميت زدايي و اردوهاي جهادي بنا به فرمايشات و بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي است كه همين امر نيز باعث بوجود آمدن و ايجاد فرصتهاي مناسب شغلي در امر اشتغالزايي و كارآفريني در مناطق مختلف استان آذربايجان غربي در عرصه هاي مختلف است.

رحماني مسئول سازمان بسيج سازندگي استان آذربايجان غربي نیز در این جلسه ضمن تقدير و تشكر از عملكرد بانك مهر اقتصاد به عنوان بانك عامل در پرداخت تسهيلات از قشرهاي مختلف كه در جلسه حاضر بودند خواست كمك كنند تا معوقات بانكي در اين زمينه به حدافل برسد.

وی افزود: بسيج سازندگي در زمينه طرح هاي اقتصاد مقاومتي پيشرو بوده و در اين زمينه توانسته اقدامات شايسته اي انجام دهد كه اين اقدامات منجر به ايجاد اشتغال براي تعداد زيادي از جوانان بسيجي استان هم به صورت مستقيم و هم غير مستقيم باشد .

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنين این امر باعث كمك تامين امنيت غذايي استان و كشور شده ولي با اين اوصاف حتما اشكالات و ايراداتي وجود دارد كه شايد از ديد ما يا پنهان بوده و يا وجود داشته و نتوانستيم حلش كنيم فلذا همه مسئولين و اقشار كه با حوزه ما و پايگاهها در ارتباط هستند ضمن بيان اين ضعف ها, راه كارهاي علمي و عملي مبتكرانه و نويني برای اين امر ازائه کنند.

مسئول سازمان بسيج سازندگي استان آذربايجان غربي همچنين در خصوص اردوهاي هجرت 3 و چهار دانشجويي نيز به بيان مطالبي پرداخت و در اين خصوص نيز از اقشار مرتبط خواست مشكلات و آسيب هاي موجود را با توجه به عملكرد و آمار بدست آمده سنجش و راه كارهاي عملياتي مناسب را در اين خصوص پيشنهاد نمايند.

در ادامه جلسه بررسي و آسيب شناسي طرح هاي اقتصاد مقاومتي و اردوهاي هجرت 3 بسيج سازندگي استان آذربايجان غربي حاضزين نيز به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند و در انتها مقرر گرديد كارگروه هاي تخصصي آسيب شناسي طرح هاي اقتصاد مقاومتي, اردوهاي هجرت 3 و جهادي به صورت مجزا در ستاد تشكيل و نتيجه به تهران منعكس شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار