خبرهای داغ:
تحلیل گر مسائل سیاسی در نشست شورای عالی زنان استان:

مذاکره نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن برای رسیدن به اهدافش است

تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: نفوذ در سه مرحله اتفاق می افتد فاز اول مرحله مذاکره و تعامل جهت نفوذ در ایران، مرحله دوم نفوذ سیاسی، اقتصادی، امنیتی و مرحله سوم استحاله و به تعبیر دیگر تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، احمد پورخلیل در نشست شورای عالی زنان سپاه شهدا گفت: مقام معظم رهبری بعد از جریان بحث برجام و بعد از آن در ماههای اخیر بیشتر بر پروژه نفوذ تأکید کرد و آن را تهدید بزرگ در شرایط کنونی برای نظام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به کرات در بیانات خود بر این واژه تأکید کرد، افزود: اینکه ایران وارد تعامل مثبت با دنیای غرب شود و اموال بلوکه شده ایران وارد کشور شود جای دغدغه دارد.

تحلیل گر مسائل سیاسی اظهار کرد: وقتی صحبت از پروژه می شود امری است که مهندسی شده و طراحی شده است در اتاقهای فکر روی این مسئله فکر و طراحی کرده اند و در صدد عملیاتی کردن این مسئله هستند و این مسئله در عملیات روانی قورباغه آبپز عنوان می شود .

وی تصریح کرد: اگر قورباغه را در دیگ آب سرد بیندازیم و رفته رفته این آب گرم شود و قورباغه به تدریج خود را با شرایط تطبیق می دهد و شاید کم کم از توان افتاده و فلج شود اما اگر یک دفعه داخل آب گرم انداخته شود خود را بیرون می اندازد.

پورخلیل با بیان اینکه دشمن در پروژه نفوذ هم این چنین عمل می کند، گفت: ما زمانی شعار مرگ بر آمریکا را می دادیم اما اکنون می بیینیم که کم کم این شعار در حال کم رنگ شدن است.

وی افزود: در مسئله حجاب اسلامی نیز این چنین است و همه بر وضعیت ناگوار حجاب و عفاف در هر شاهد هستیم و نیازی به گفتن نیست اما همانطور که می بینیم حساسیت از سوی همه نسبت به بدحجابی ها کم شده است.

تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به کم رنگ شدن تذکر به بدحجابان اظهار کرد: مانند مسئله قورباغه آبپز کم کم مردم را با این پدیده تطبیق داده و حساسیت نسبت به این مسئله را کم رنگ کرده اند.

وی تصریح کرد: ما زمانی متوجه اتفاقات ناگوار اطرافمان خواهیم شد که جامعه به سمت بدحجابی و حتی برهنگی رفته و کسی هم احساس مسئولیت نمی کند و کاری از دستمان بر نمی آید.

پورخلیل با بیان اینکه مسئله نفوذ حتی ذائقه و تصمیم گیری را تحت الشعاع قرار می دهد، گفت: نفوذ در سه مرحله اتفاق می افتد فاز اول مرحله مذاکره و تعامل است و دشمن در صدد ارتباط با ایران جهت نفوذ است.

وی مرحله دوم را نفوذ سیاسی، اقتصادی، امنیتی عنوان کرد و افزود: مرحله سوم استحاله و به تعبیر دیگر تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: دشمن بر این مسئله واقف شده که ساقط کردن جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست و نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی نیز بیشتر از سابق شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی ایران است چرا که در رأس آن آخوندی نیز قرار دارد اما جمهوری اسلامی که با آمریکا و اسرائیل کاری نداشته باشد و در مسائل منطقه دنباله رو آمریکا باشد و خبری از استکبار ستیزی، جهاد و حمایت از جامعه مستضعفین در آن نباشد و این همان استحاله است.

پورخلیل افزود: اینکه آمریکاییها به قول خودشان به سمت تعامل آنهم تعامل مثبت با ایران افتاده اند خود جای بحث دارد چرا که نفوذ جاده دو طرفه دارد هم داخل کشور و هم در عرصه بین المللی اتفاقاتی رخ داده که آمریکاییها به فکر تعامل با ایران افتاده اند.

وی با بیان اینکه دشمن در مسائل منطقه ای شکست خورده، اظهار کرد: با وجود اقرار دشمن بر این شکست افرادی در داخل کشور باور ندارند که جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرت تأثیر گذار است.

پورخلیل با اشاره به اتفاقات رخ داده در نیجریه و یمن گفت: مردم این کشورها چه خطایی کرده بودند جز اینکه مراسم اربعین برگزا کرده بودند و برای همین است که دشمن به این نتیجه رسیده که در مسائل منطقه جمهوری اسلامی ایران حرف اول را می زند.

وی خاطر نشان کرد: بنا به فرموده رهبر پروژه دشمن ناامن کردن مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و نتیجه میگیریم که دشمن فهمیده که بدون حضور جمهوری اسلامی امکان حل مسئله تروریسم در منطقه وجود ندارد.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به مسئله تحریم ها گفت: تحریم های اعمال شده از سوی دشمن البته تأثیر گذار هستند اما برای دشمن نتیجه ای نداشت چرا که دشمن با تحریم می خواست بین مردم و حاکمیت فاصله بیندازد که در این زمینه نیز شکست خورد.

وی با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولیدات داخلی و حل مشکل بیکاری افزود: بنا بر تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری کلید حل اشتغال کشور در اقتصاد مقاومتی است اما برخی مسئولین کلید حل مشکل بیکاری را در مذاکره می دانند و به این سمت می روند.

در بخش دیگری از این نشست بحث و پرسش و پاسخ هایی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

ارسال نظرات