خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

در جهاد فرهنگی توجه به مساجد مهم است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در همایش علمی و جهاد فرهنگی سپاه عاشورا توجه به مساجد و جایگاه آن را در جهاد فرهنگی مهم دانست و گفت: اشتباه استراتژیک ما پس از انقلاب توجه نکردن به این موضوع بود.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۴۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با انتقاد از کمرنگ کردن جایگاه مساجد در جامعه و محافظه کاری در این خصوص، افزود: همه ما به خوبی از مشکلات آگاهیم و نقشه ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب را در این خصوص می دانیم ولی متاسفانه به آن عمل نمی کنیم.

وی دچار شدن به آفت روزمرگی را مهم ترین مشکل در این خصوص عنوان و بیان کرد: بارها رهبر انقلاب در این خصوص هشدار داده است، ولی باید واقف باشیم که غفلت و توجه به منافع شخصی خودمان مانع از توجه به اهمیت مساله در بحث و جهاد فرهنگی شده است.


کریمیان با مطرح كردن اين سوال كه ما در مطالبه گری انقلابی چقدر جدی هستیم و چه میزان به تکلیف مداری و رسالت محوری عمل می کنیم، تاكيد كرد: امروز باید پاسداران و بسیجیان اسطوره عدالت خواهی در جهان باشند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت مساله فرهنگ، جهاد فرهنگی، لزوم توجه به نارسایی ها در این خصوص و واقف شدن به ابعاد مختلف این قضیه در مقابله با دشمن، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس خاکریز محکم و اصلی ما در برابر هجمه دشمن باشد که متاسفانه آن را جدی نگرفتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها