خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط:

هدف از جنگ‌های نیابتی نابودی تمدن اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت است

فرمانده ناحیه شوط در دیدار با دانش آموزان مدرسه طالقانی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد اظهار داشت: اقدامات تروریستی در منطقه و حمایت همه جانبه از آنها توسط برخی از کشورهای مرتجع منطقه و غرب از این موضوع در غرب آسیا جنگ نیابتی را شکل داده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی رضوی در ادامه تصریح کرد: جنگ نیابتی سناریوی جدید آمریکا است که در اواخر سال 89 در مقابل بیداری اسلامی در منطقه راه اندازی شده است.

فرمانده ناحیه شوط در ادامه بیان کرد: از بین بردن زیر ساخت های تمدن اسلامی و زیرساخت کشورهای اسلامی و همچنین تضعیف جبهه مقاومت و جلوگیری از رشد اسلام از اهداف اصلی جنگ نیابتی در منطقه است.

وی ادامه داد: منطقه غرب آسیا به لحاظ اهمیت استراتژیکی از دیرباز مورد توجه قدرت‌های جهان واقع شده که در این خصوص معاون سیاسی اسبق وزارت خارجه آمریکا می گوید اگر جهان را دایره ای بدانیم و بخواهیم مرکز آن را بیابیم خلیج فارس مرکز آن است و به دلیل اینکه کشور ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه رخ داده به پایگاه ضد استکباری تبدیل شده است.

سرهنگ رضوی با اشاره به اهرداف شوم آمریکا بیان کرد: آمریکا در طول 37 سال از انقلاب اسلامی با انواع اقسام توطئه‌ها و فتنه‌ها مثل جنگ سخت، جنگ نرم و ... درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی بوده که در این راه موفق نشده است و روی به جنگ های نیابتی آورده است.

وی در پایان گفت: یکی از دلایل عمده روی آوردن آمریکا به جنگ نیابتی در منطقه پائین آمدن توان و قدرت نظامی او و همچنین نفرت داخلی مردم آمریکا از جنگ‌طلبی سیاستمداران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار