خبرهای داغ:
در راستاي ارتقاي بصيرتي مديران بسيجي مقاطع راهنمايي و متوسطه شهرستان خوي، طرح هاديان بصير به همت كانون بسيج فرهنگيان در هنرستان شهيد رجايي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۳۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول کانون فرهنگیان سپاه شهرستان خوي در حاشيه برگزاري اين طرح با اشاره به تهاجم جدید دشمن از طریق جنگ نرم گفت: ازآنجاکه بسیج فرهنگیان یک مجموعه مهم و اساسی در شکل‌گیری اهداف مدنظر برای تعالی و رشد معرفتی و بنیه فکری بسیجیان و مخصوصاً فرهنگیان است در جهت تحقق این مهم، کارگاه آموزشی دو ‌روزه هادیان بصیر ویژه توانمندسازی فرهنگیان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علي اصغر خان احمدي افزود: ماهواره ازجمله ابزارهايي است كه امروزه دشمنان برای تهاجم به ایران اسلامی در اختیار دارند که به صورت 24 ساعته در حال پخش برنامه های غیر اخلاقی می باشند.

وي در ادامه با بیان مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه از فرهنگیان ادامه داد: تعمیق معرفت دینی و بصیرت سیاسی، اجتماعی و اخلاقی فرهنگیان و به‌منظور آمادگی همه‌جانبه در مقابله با عملیات روانی و جنگ نرم نظام سلطه جهانی و توان‌افزایی در راستای احیای روحیه انقلابی و ایجاد فضای ارزشی در حوزه تعلیم و تربیت به‌عنوان مهم‌ترین محورهایی است که در این دوره دنبال می‌شود.

سرهنگ خان احمدي هدف از این طرح را نشر فرهنگ بصيرت و آگاه دهي مديران بسيجي سطح مدارس راهنمايي و متوسطه عنوان و گفت: مي توان از اين طريق (انقال مطالب از مديران به معلمان و دانش آموزان) عموم مخاطبان تعليم و تربيت را آگاه دهي نمود.

وي با اين توضيح كه فرهنگیان عزیز می توانند در مقابله با تهاجم فرهنگی و چنگ نرم دشمن علیه ملت ایران نقش بسیار بزرگی را ایفا نمایند ادامه داد: مديران شرکت‌‌کننده در این طرح به‌مدت دو روز تحت آموزش سر‌فصل‌هایی شامل پيامدهاي بازيهاي رايانه، آسيب هاي دجال واره، خانواده و جمعيت، مديريت اسلامي،ناتو و مهندسي فرهنگي سياسي و مخابرات شبكه هاي اجتماعي قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه در راستای اجرای این طرح 100نفر از فرهنگیان شهرستان خوي تحت آموزش قرار گرفتند، افزود: در اين دوره اساتيد مجرب دانشگاهي به عنوان مدرس مطالب را ارائه دادند.

ارسال نظرات