مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «تشییعی که مرکز و پایگاهش در لندن است را قبول نداریم» گفت: تشییعی که بر پایه اختلاف و انحراف است تشییع نیست بلکه مظهر انحراف است.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۰۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمد جمالی در کارگاه آموزشی، معرفتی و بصیرتی ویژه اساتید و ائمه جماعات که با موضوع تشییع لندنی و تسنن آمریکایی و راه های مقابله با آن برگزار شد اظهار کرد: روحانیون به عنوان مرجع در امر پاسخگویی باید به مسائل و آسیب های روز آشنا باشند.

وی تصریح کرد: ارتقاء بصریتی، معرفتی و تربیتی روحانیون، گسترش گفتمان ولایت، آشنایی با جریان های انحرافی تشییع لندنی و تسنن آمریکایی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان آشنایی با شبکه های ماهواره ای و موسسین شبکه ها و آشنایی با آسیبهای خانواده جهت بهره برداری در مشاوره ها را از دیگر برنامه ها و اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه تشییع لندنی و تسنن آمریکایی ساخته و پرداخته سازمان های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا است گفت: مروج تشییع لندنی خاندان سید صادق شیرازی هستند.

وی گفت: ترویج قمه زنی و رسانه ای کردن آن در ماهواره، اهانت به مقدسات اهل تسنن، اهانت به مراجع تقلید، ارتباط با همکاری و مخالفین نظام و... از تفکرات باطل مروجین تشییع لندنی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از 18 شبکه ماهوراه ای و یک شبکه رادیویی در دست این گروه است یادآور شد: این شبکه ها به ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و همچنین مخدوش کردن وحدت ادیان اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام جمالی در ادامه با اشاره به جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش اذعان کرد: تسنن آمریکایی مصادقش داعش، تکفیری ها و سلفی های هستند.

وی با اشاره به اینکه داعش ثروتمندترین گروه تروریستی در دنیا است گفت: داعش با حمایت آمریکا و عربستان و با استفاده از پیشرفته ترین سلاح های سنگین و نیمه سنگین غرب در کشورها تجاوزگری می نماید.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه جنایات داعش به تقلید از صهیونیسم اسرائیل است افزود: بریدن سرها، تجاوز به زنان و دخترن، سنگسار کردن، استفاده از سلاح شیمایی، تخریب اماکن مقدسه نمونه هایی از جنایات داعش به تقلید از صهیونیسم اسرائیل است.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «تشییعی که مرکز و پایگاهش در لندن است را قبول نداریم» گفت: تشییعی که بر پایه اختلاف و انحراف است تشییع نیست بلکه مظهر انحراف است.

 

ارسال نظرات