خبرهای داغ:
حصر بزرگترین لطف نظام جمهوری اسلامی ایران به سران فتنه بود. اگر بخواهیم مطابق با قانون مجازات اسلامی با آنان رفتار کنیم تکلیف اقدام کنندگان علیه امنیت ملی اعدام است.
کد خبر: ۸۶۱۲۰۲۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در آستانه سالروز حماسه 9 دی ماه سال 88 دانشجوی دانشگاه پیام نور اسدیه یادداشتی به شرح زیر ارسال کرده است:

فقط چند سال از آن اتفاقات گذشته اما حسب ظاهر عده ای می خواهند آن روزها را کم رنگ و اگر هم برایشان مقدور باشد خط بزنند.

نمی دانم چگونه فراموش کرده اند آن همه خیانت و آن همه دهن کجی به اصول انقلابی اسلامی را که برای چند هزار رای بیشتر وعده هایی دادند که فقط دل دشمنان را قوت بخشید.

شاید یادشان رفته که آن روزها کشوری عربی که مساحت آن اندازه یک استان این مرز و بوم نمی شود چگونه ما را تهدید به جنگ می کرد. حتما فراموش کرده اند که این انقلاب میزان دارد و در دفاع از میراث امام روح الله با کسی اهل معامله نیستیم؛ خواه آن شخص نخست وزیر امام باشد خواه آنکه از خود امام دست نوشته داشته و یا هر کس دیگر.

زخم دل خانواده های شهدا نباید با یاد آوری آن جنایات و آن میدان داری های افراطیون افساد طلب تازه شود.

اما از سوی دیگر، نمی شود در خصوص آن روزها سکوت کنیم ، نمی توان از شعار های نه غزه نه لبنان چشم پوشید در حالی که قدس شریف از مهمترین آرمانهای انقلابی و استکبار ستیزی ما بوده و هست.

نمی شود چشم بر بی حرمتی ها به عکس امام عزیزمان بست، سر صحبتم با آنهایی است که دم از امام می زنند و اینگونه رسوا می شوند ، وقتی که عیسی سحر خیز در خصوص دوستانش بیان میکند : خیلی از اصلاح طلبان علاقه ای به آقای خمینی ندارند .

و هیچ گاه برای ما فراموش نمی شود آن بی حرمتی ها به عاشورای حسینی و عزاداران امام حسین(ع) و بیانیه ای که بعد از آن توسط فتنه گر بیرون می آید و آن بی شرمان و یزیدیان را ملت خداجوی می نامد.

جهت اطلاع هم پیمانان با آن فتنه گران ،آنانی که یا درجهالت محض به سر میبرند یا قصه ارتباط آنها با آنطرف آبها هنوز ادامه دارد !!!!

اولأ:حصر بزرگترین لطف نظام جمهوری اسلامی ایران به سران فتنه بود. اگر بخواهیم مطابق با قانون مجازات اسلامی با آنان رفتار کنیم تکلیف اقدام کنندگان علیه امنیت ملی مشخص است /افساد فی الارض /.واین حبس شاید مناسب ترین اقدام تادیبی برای آنان باشد و هم می تواند یک اقدام تامینی برای آنان باشد که سناریویی دیگر مانند سناریوی(س-ح) اتفاق نیفتد.

ثانیأ: عده ای فراموش کرده اند که فتنه گران به خواست مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ بازداشت شده اند لذا از دادن وعده های سر خرمن به عده ای قلیل و البته نا آگاه ، باید امتناع کرد چرا که مجازات فتنه گران مطالبه میلیونی مردم بوده و هست.

ثالثأ :مردم فهیم و بصیر این کشور تا زنده اند جنایات و نقشه های براندازان این نظام را فرموش نکرده و بر عهد جاودان خود با امام روح الله استوار خواهند ماند.

مهدی مهرانی فر

فعال سیاسی دانشگاه پیام نور اسدیه

ارسال نظرات
پر بیننده ها