دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه 9 دی فومن خبر داد:
دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه 9 دی فومن، از برگزاری همایش بزرگ پاسداشت حماسه 9 دی با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس، در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۷۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

روح‌الله پوراسماعیلی،دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه 9 دی فومن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،با اشاره به برگزاری ششمین همایش بزرگ مردمی پاسداشت حماسه 9 دی در این شهرستان، اظهار کرد: هفتم دی ماه امسال، پس از اقامه نماز مغرب و عشا، همایش مذکور با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار می‌شود.

وی تجلیل از خانواده شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا،جهادگر نستوه عرصه روشنگری و بصیرت‌افزایی را از برنامه‌های همایش حماسه 9 دی در فومن عنوان کرد و افزود: شهید سیرت‌نیا با برگزاری جلسه‌های بزرگ و مهم روشنگری،با دعوت از سخنرانان،صاحب‌نظران و شخصیت‌های برجسته،به طور بی‌وقفه سهم مهمی در بصیرت‌افزایی مردم و ایثارگران ایفا کرد.

دبیر ستاد مردمی پاسداشت حماسه 9 دی‌ماه فومن،با بیان اینکه سرود «فرزند میرزاییم» با نوای جواد کامرانی،به منظور زنده کردن خاطره دیدار شورانگیز مردم ولایتمدار گیلان به مناسبت 8 دی با مقام معظم رهبری،در این همایش به صورت جمع‌خوانی اجرا می‌شود، تصریح کرد: از سال 89 تاکنون 14 برنامه بزرگ "نهضت روشنگری" در فومن برگزار شده است.

وی به پیروی امت حزب‌الله فومن از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد روشنگری و بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بصیرت‌افزایی،با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی تشکل‌های فرهنگی و ارزشی سازمان‌های مردم‌نهاد، هیأت‌های مذهبی و دوستداران انقلاب اسلامی، با جدیت در فومن ادامه دارد.

ارسال نظرات