خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد اختلاف از جمله راه‌هایی است که دشمن بتواند افکار خود را نفوذ دهد، اگر امروز دشمن در جایی توانسته به هدف خود برسد در پرتو ایجاد اختلاف بین مسلمانان بوده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۵۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: حقیقت دین اسلام وحدت پیرامون قرآن است، نامگذاری این هفته از سوی امام خمینی(ره) به عنوان هفته وحدت بسیار اقدام راهبردی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند آسیب وارد کردن به انقلاب بدون زمینه‌های داخلی و هم‌صدایی برخی از جریان‌ها در داخل برای او امکان ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه راهی که دشمن بتواند افکار خود را نفوذ دهد، ایجاد اختلاف است، گفت: اگر امروز دشمن در جایی توانسته به هدف خود برسد در پرتو ایجاد اختلاف بین مسلمانان بوده و اکنون نیز بزرگترین نقشه آنها همین اختلافات است.

وی خاطرنشان کرد: عقل به ما حکم می‌کند که در برابر این دشمن خطرناک با تمام وجود و با تاکید بر وحدت ملی و انسجام جهان اسلام حرکت کنیم.

حاجی‌صادقی وظیفه مسلمانان را در چنین شرایطی مورد توجه قرار داد و افزود: مسلمان بیدار است، بنابراین باید جبهه‌بندی و جریان‌هایی که به عنوان عوامل دشمن کار می‌کنند را بشناسد زیرا با آنها نمی‌توان وحدت داشت.

وی خاطرنشان کرد: در گام نخست باید خطوط و مرزها را بشناسیم و پس از شناختن در جبهه خودی با وحدت و انسجام و دلسوزی ورود پیدا کنیم و آن طوری که با دشمنان برخورد می‌کنیم با برخی از افراد داخلی رفتار نکنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: نباید در میدانی که دشمن تعیین می‌کند، بازی بخوریم، آنها می‌خواهند ما را در میدان عملیات فرعی مشغول کنند و به جان خود بیندازند و سپس سیاست کهنه خود را مبنی بر اختلاف بینداز و حکومت کن را تحقق ببخشند که امیدوارم با هوشیاری ملت به جایی نرسد.



ارسال نظرات