خبرهای داغ:
با هدف ترویج فرهنگ‌اقتصاد مقاومتی و در ادامه سلسله آموزشهای ضمن خدمت؛
سازمان بسیج فرهنگیان قم با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مدارس و حمایت از تولید ملی، دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی استان را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۲۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ادامه سلسله آموزشهای ضمن خدمت بسیج فرهنگیان ،دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی ناحیه 4 قم در سالن همایشهای اداره اصناف قم برگزار شد.

در این دوره‌ها که با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد، مدیران و دبیران آموزش متوسطه و هنرستان‌ها به مدت چهار ساعت آموزش های لازم را دیدند و این آموزش به سابقه ضمن خدمت آنها افزوده می‌شود.

عباس روحی در حاشیه برگزاری این طرح در گفتگو با خبرنگار گفت: هدف از برگزاری دوره ویژه فرهنگیان، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در مدارس و در بین دانش‌آموزان است که در مرحله نخست با حضور دو هزار نفر از فرهنگیان استان برگزار و در نهایت بیش از پنج هزار نفر را زیرپوشش قرار داد.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مباحثی همچون وضعیت اقتصاد جهان و ایران، تاریخچه اقتصاد مقاومتی در دنیا و تبیین وضعیت آن در اقتصاد ایران و سرفصل‌های ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی آشنا شدند.

شایان ذکر است این طرح که با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولیدات ملی و فرهنگ ‌سازی استفاده از کالای ایرانی طرح‌ریزی‌ شده است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها