معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان زنجان:

برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت حماسه 9 دی در زنجان

برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان زنجان به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت نشست‌های مختلف روشنگری و بصیرتی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

مسعود رمرودی افزود: حضور مردم در این نشست‌های روشنگری باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی به اهمیت حضور مردم به ویژه بسیجیان در نشست‌های روشنگری اشاره کرد و ابراز داشت: در این نشست‌ها به تبیین عناصر اصلی فتنه 88 پرداخته می‌شود.

رمرودی اظهار داشت: نمایشگاه حماسه 9 دی و فتنه 88 در زنجان برپا خواهد شد که این نمایشگاه در طول هفته جاری در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در حاشیه برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح مساجد، پایگاه‌ها و دانشگاه‌های استان زنجان برپا می‌شود.

مسعود رمرودی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در هر زمانی باید بین ملت ایران زنده نگه داشته شود، گفت: حماسه 9 دی سالروز اتحاد، همدلی و انسجام ملت ایران در مقابل استکبار و دشمنان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان زنجان با بیان اینکه حماسه 9 دی همه فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: ملت ایران در حماسه 9 دی همچون سنوات گذشته با اقتدار و انسجام در صحنه حاضر شدند.

ارسال نظرات