خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان گفت: برخی ها به دنبال راه اندازی فتنه جدید اندواین مطلب ازمصاحبه هایشان کاملا مشخص است
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

اگر حماسه هایی چون9دی در بین مردم و بخصوص در میان قشر دانشگاهی و حوزوی، زنده نگه داشته شود قطعا دشمن در طرح ریزی فتنه های جدید خود موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین قدوسی در آستانه گرامیداشت سالروز نه دی در میان مسئولین شهرستان فلاورجان گفت: نه دی با توجه به اتفاقاتی که در این روز در سال ۸۸ افتاد و جریان فتنه ای که از سال قبل آن آغاز شده بود به لطف الهی و با حضور مردم در هم پیچیده شد وبرای آنکه این حماسه در اذهان ملت باقی بماند باید این روز را همواره گرامی بداریم.

وی افزود: وقتی به نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری و اشاراتی که ایشان از آن تاریخ به بعد دارند بیندازیم می بینیم که همواره ایشان فرمودند که باید حماسه نه دی مانند دیگر حماسه ها فراموش نشود و علت آن هم روشن است زیرا نه تنها دشمنانی که فتنه ۸۸ را برنامه ریزی کردند و عواملی که مجریان آنها بوده اند کم نشده اند بلکه همواره به دنبال فتنه ای جدید هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قدوسی همچنین خاطر نشان کرد: اگر ما این چنین حماسه هایی را در بین مردم زنده نگهداریم و بخصوص در میان قشر دانشگاهی و حوزوی، قطعا دشمن در طرح ریزی فتنه های جدید خود موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هم با توجه به اینکه سال انتخابات است بعضی از عوامل داخلی دشمن خواسته و یا ناخواسته کلید برخی فتنه ها را زده اند و این مطلب را از مصاحبه های آنها می توان به خوبی مشاهده کرد و برای همین است که ما باید حماسه نه دی را تحلیل کنیم و پیشینه و زمینه های آن را برای مردم و نخبگان روشن کنیم و راهکارهای مقابله با آن را نیز بررسی کنیم تا نظام اسلامی دوباره دچار آسیب نشود.

امام جمعه فلاورجان در ادامه اظهار کرد: هر فتنه ای که در جامعه ای کلید می خورد عده اکثریتی هستند که ناخواسته به آن گرفتار می شوند که اینها تحت عناوین گروه های خاکستری شناخته می شوند و علت آن هم این است که اکثرا به دلیل عدم آگاهی دچار فتن شده اند.

وی اضافه کرد: بیان دستاوردهای حماسه نه دی برای ملت می تواند این نتیجه را به همراه داشته باشد که این قشر اکثریت را که همواره در فتنه ها مورد خطر اند و آلوده بشوند به آگاهی برسند و این وظیفه همگانی است.

انتهای پیام 63055/

ارسال نظرات
آخرین اخبار