خبرهای داغ:
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین صورت می‌گیرد:
مراسم حماسه بصیرت ملت ایران در استان قزوین روز نهم دی ماه سال جاری به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در قزوین ضمن گرامیداشت مراسم باشکوه 9 دی 88 اظهار کرد: حماسه 9 دی قدرت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

حجت‌الاسلام عباس افشار به برگزاری مراسم بزرگ 9 دی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: مراسم حماسه بصیرت ملت ایران با سخنرانی حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین 9 دی ماه سال جاری روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، طلاب، اساتید و مدیران دستگاهای اجرایی استان قزوین حضور دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه پیام مردم در 9 دی اعتقاد راسخ به ولایت فقیه بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند که این حماسه بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

افشار خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی مردم ایران به خصوص استان شهیدپرور و ولایتمدار و با بصیرت قزوین برگ زرینی دیگر از دفتر انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با بیان اینکه 9 دی حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، ادامه داد: حماسه بزرگ و ماندگار 9 دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود و ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه و به یادماندنی روز 9 دی نشان داد که دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها