" برخی از اصلاح طلبان در فضایی بازی کردند که دشمن می‌خواست"
بسیجی نخبه گفت: چنانچه دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری کم توجهی و بی توجهی کند بستر نفوذ را فراهم ساخته و متاسفانه در این میان نگاه برخی از افراد در بدنه دولت به غرب و آمریکا خوش بینانه بوده و تصورشان این است که گرگ و میش می توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲
محمود شریعتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به خواسته استکبار برای نفوذ در کشور بواسطه برجام اظهار داشت: یکی از اهداف نفوذ هدف قرار دادن انقلاب اسلامی بوده و با بحث بر جام به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی گری هستند، از زمانی که آقای روحانی بر سر کارآمد احساس می کرد با مذاکرات می توان مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع ساخت.
 
وی افزود: تیم مذاکره کننده در برجام حداقل خواسته ملت را به عنوان برد تلقی کرد و شاید اگر به کمتر از آن رضایت می داد رویش نمی کرد از آن به عنوان برد نام ببرد، قرار بود به محض رسیدن به توافق تحریم ها برداشته شود ولی این مهم محقق نشد.
 
بسیجی نخبه تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعلام کرد که به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم ولی تذکر لازم برای غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را نیز گوشزد شدند و ما شاهد بودیم که دولت و تیم مذاکره کننده در عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب توجهی نشان نداد و حتی در بحث برجام به دنبال این بودند که آن را به حاشیه کشانند و در نهایت تصمیمی اتخاذ شد که شایسته انقلاب اسلامی نیست.
 
شریعتی ادامه داد: در حالی که بررسی برجام از سوی مجلس و با مشارکت نخبگان برای دولت قدرت چا نه زنی ایجاد می کرد و می توانستند از آن بهره گیرند اما دیدیم که خواسته استکبار مبنی بر ایجاد دو دستگی بین نخبگان با طرفداران برجام و دولتمردان که به نوعی خواسته آنان را تامین می کند تامین شد.
 
وی با اشاره به حضور برخی از عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و خطر نفوذ استکبار گفت: مقام معظم رهبری اختیارات تام به تیم مذاکره کننده دادند تا آنان مدعی نشوند ولی با این وجود دولت به کمترین امتیازات بسنده کرد و امنیت رژیم غاصب صهیونیسم را که آمریکا به دنبالش بود را تضمین کرد، متاسفانه نگاه برخی از افراد در بدنه دولت به غرب و آمریکا خوش بینانه است در حالی که آمریکا نگاه خوبی به منافع ملی ما نداشته و نمی خواهد ما پیشرفت داشته باشیم.
 
بسیجی نخبه تصریح کرد: منافع ملی باید از سوی دولتها دنبال شود و اگر دولت به فرمایشات مقام معظم رهبری کم توجهی و بی توجهی کند بستر نفوذ را فراهم ساخته است، دولت برای بقاء و مقبولیت خود باید سخنان ولی فقیه را مورد توجه قرار دهد تا بتواند موفق شود، متاسفانه تصور این دولت این است که گرگ و میش می توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند.
 
شریعتی با تاکید بر حمایت آمریکا از جنایات آل سعود گفت: عده ای آمریکا را مظهر دموکراسی می دانند، حوادث و کشتار منا متاسفانه از سوی وزارت خارجه ما محکوم نشد و عربستان به خود اجازه داد تا مانع از حضور وزیر ایران برای بررسی اوضاع شود و اگر مداخله مقام معظم رهبری نبود و برخورد شدید ایران را اعلام نکرده بودند معلوم نبود چه می شد، وزیر خارجه ما حملات تروریستی در فرانسه را محکوم می کند در حالی که آنان خود داعش را رشد و حمایت کردند اما جنایت علیه مردم لبنان را یک روز پیش از حوادث فرانسه محکوم نمی کند و حتی رئیس جمهور نیز ابتدا حملات تروریستی در فرانسه را محکوم می سازد.


وی با اشاره به اقدامات اجرایی در حوزه سیاست خارجه و فرهنگ از سوی فتنه گران در صورت موفقیت در سال 88 گفت: چنانچه موفق می شدند اصل نظام که رهبری انقلاب اسلامی و خطوط قرمز انقلاب را هدف قرار می دادند چرا که می دانند در راس نظام دیده بانی آگاه و بصیر حضور دارد که به موقع اقدامات دشمن را پیش بینی می کند و مانع از رسیدن آنان به خواسته هایشان می شود پس درصدد براندازی ولایت هستند.
 
بسیجی نخبه تصریح کرد: امام خمینی(ره) دشمن اصلی بشریت و شیطان بزرگ را معرفی کرد و مقام معظم رهبری نیز همین خط را دنبال کرده و روحیه استکبارستیزی را در بین ملت های اسلامی ترویج می دهد اما در مسائل هسته ای به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده بودیم که با فتنه 88 مذاکراتی که در حال انجام بود متوقف شد و چند پله به عقب رانده شدیم و عده ای از سران فتنه هنوز خود را طلبکار می دانند.
 
شریعتی با اشاره به عملکرد جریان اصلاحات در سال 88 گفت: متاسفانه طیف اصلاحات در آن دوره بسیار عملکرد بدی داشت چرا که برخی از اصلاح طلبان خود را با فتنه همراه ساختند و در فضایی بازی کردند که دشمن می خواست و اگر موفق می شدند بنا داشتند تا موسوی خوئینی ها را به عنوان رهبر انتخاب کنند.
 
وی ادامه داد: امروز با وجود پذیرش کف خواسته های ملت در برجام از سوی دولت تحریم ها برداشته نشده در حالی که آمریکا به دنبال عادی سازی روابط با ایران بود و منافع آنان اقتضاء نمی کرد که از ایران دور بمانند و کشورهای دیگر اروپایی به دنبال حفظ منافع خود بودند و می توانستند از بازار ایران سود برند از این رو دیواره تحریم ها شکسته شده بود.
 
نقش فعال بسیج عامل خنثی شدن فتنه 88 بود
 
نخبه بسیجی با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 گفت: روز ۹ دی شاهد بودیم که جو نامساعد به عقلانیت تبدیل شده و مردم با تبعیت از ولی فقیه زمان وارد میدان شده و اقتدار نظام را نشان می دهند و در این عرصه نخبگان بسیجی به معرفی چهره ها و پشت صحنه حوادث پرداختند اطلاعات سپاه تیز با رصد موضوع اطلاع رسانی صحیحی انجام داد تا در نهایت فتنه خاموش شد و جلوی فتنه ای که به دنبال چالش کشیدن نظام اسلامی بود گرفته شد.
 
شریعتی با اشاره به لزوم هوشیاری ملت ایران برای مقابله با استکبار گفت: اگر هوشیار بوده و دنباله رو خط ولایت باشیم طراحی های دشمن برای انقلاب به نتیجه نمی رسد و نمی تواند از فضای پیش آمده بهره برداری کند.
 
وی افزود: بسیج به عنوان یکی از نیروهایی که با اطاعت از رهبری و با عنایت به حضور در خط مقدم مقابله با فتنه توانست آن را مهار کند و اگر سخنان آگاه ساز و بصیرت افزای مقام معظم رهبری نبود فتنه گران وابسته به آمریکا، صهیونیسم و انگلیس می توانستند جریان را مدیریت کنند و پیش برند.
 
شریعتی با اشاره به ترفند دشمن و طرح موضوع تقلب در انتخابات گفت: دشمن با تمام قوا به میدان آمده بود و شایعه تقلب انتخاباتی را طرح کرد و با خط دهی به گروه های فریب خورده داخلی کار را در پیش گرفت و درصدد بودند تا با به راه انداختن زنجیره انسانی و حمایت از جریان سبز حوادث را به کف خیابان ها کشانند.
 
نخبه بسیجی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه خرداد تهران به افشای جریان پرداختند و نسبت به بصیرت افزایی به جامعه و گروه های پشت ماجرا تذکراتی دادند و خواستند تا معترضین به نتایج انتخابات از طریق قانون وارد شوند و همچنین رهبر معظم انقلاب مطرح کردند که دشمن به دنبال تخریب اعتماد مردم است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات