مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام :

حماسه ۹ دی نماد شور و شعور و بصیرت ملت بود

حجت الاسلام کریم سرافراز، حماسه ۹ دی را نماد شور و شعور و بصیرت ملت ولایتمدار و بزرگ ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۱۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در جمع اعضای هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: تدابیرحکیمانه و هوشمندانه، مقام معظم رهبری و تبعیت آحاد مردم با بصیرت از ولایت فقیه در 9دی، هیمنه دشمنان را درهم شکست و اقتدار اسلام را به رخ استکبار جهانی کشید.

وی افزود: در فتنه 88دشمنان اسلام و انقلاب با هماهنگی عناصر فریب خورده داخلی نهایت تلاش خود را بکار بستند تا شکاف عمیقی بین مردم و نظام ایجاد کنند؛ اما مردم ولایتمدار و بصیر با حضور میلیونی در 9 دی‌، حماسه ای خلق کردند که تلاش دشمنان را بی ثمر گذاشت.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان گفت: حماسه 9 دی، تجلی قدرت مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی برای رسیدن به یک وحدت همدلی پایدار در محور ولایت فقیه بود.

معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر استان ادامه داد: طراحان فتنه 88 قصد داشتند با آثار شوم فتنه، اقشار مختلف مردم جامعه را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین کنند؛ اما پس از 9 دی امیدها بازگشت و دشمنان اسلام و انقلاب نا امید و مأیوس شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد شور و شعور، بصیرت و آگاهی ملت ولایتمدار و بزرگ ایران بود. در این حماسه آفرینی آحاد مردم اوج ایمان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: حضور حماسی مردم بصیر در ۹ دی موجب رسوایی فتنه گران و مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

حجت الاسلام سرافراز اظهارداشت: حماسه بزرگ ۹ دی یکبار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد و تجدید عهد و پیمان مردم ولایتمدار و بصیر در سراسر کشور با ولایت فقیه درسی فراموش نشدنی برای بدخواهان این نظام الهی بود.

معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر استان گفت: قدرت نرم و اقتدار دینی مردم ایران اسلامی برخاسته از عمق ایمان، بصیرت، ولایتمداری، بینش دینی و سیاسی است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت انتخابات بویژه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ولی فقیه و سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، بارها دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است .

حجت الاسلام سرافراز گفت: امروز مهمترین وظیفه دلسوزان انقلاب اسلامی حضور پر شور و با بصیرت در اتنخابات است.

پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار