نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
فتنه ۸۸ نمونه بارزی از تفرقه افکنی دشمن بود که ملت مسلمان و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و با هدایت ولی امر مسلمین در برابر توطئه دشمن ایستادند و حماسه ۹ دی را خلق کردند.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت حماسه 9 دی سال 88گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در مسیر اقتدار و عزت خود با توطئه های متعدد دشمنان مواجه بوده است.

حجت الاسلام علی خاتمی افزود: همه توطئه های دشمنان با رهمنودهای ولایت فقیه و تبعیت مردم از رهبری و هوشیاری ملت با شکست مواجه شد.

وی اظهار کرد: 9 دی روز سرنوشت سازی در پاسداری از ارزش های دینی، اعتقادی، آگاهی و هوشیاری است چرا که دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصت و توطئه ای برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده کرد و تمامی آنها با ناکامی و شکست مواجه شد.

خاتمی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب دولت ایالات متحده آمریکا را، دولتی غیر قابل اعتماد، خود برتر بین، غیر منطقی و عهدشکن عنوان کرده و بر این اساس نباید به این دولت اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه گفت: دشمنان از هر هدفی برای دامن زدن به اختلاف بین شیعه و سنی استفاده می کنند که اختلاف زمانی میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) یکی از گامهای آنان برای ضربه زدن به اسلام بود که با تدبیر امام خمینی(ره) و نامگذاری این فاصله زمانی به عنوان هفته وحدت مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز ولات پیامبر بزرگ اسلام(ص) گفت: اختلاف بین شیعه و سنی در مورد تاریخ ولادت پیامبر اکرم(ص) که به نقل سنی در ۱۲ ربیع الاول و به نقل شیعه در ۱۷ ربیع الاول است دستاویزی برای دشمن در راستای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی شده بود که با دوراندیشی معمار کبیر انقلاب نه تنها این مساله باعث اختلاف نشد بلکه به عنوان یک مساله وحدت بخش بین مسلمانات تبدیل شده است.

آیت الله خاتمی ضمن محکوم کردن شهادت یکهزار مسلمان نیجریه ای به جرم محبت به اهل بیت(ع)، خاطر نشان کرد: مردم بسیاری در این جنایت‏ ها به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات