"بسیج مردمی کشور بدنه فعال ملت است"

مواضع اتخاذی از سوی دولت می‌تواند بسترساز نفوذ استکبار شود

یک نخبه بسیجی گفت: حمایت امریکا از دولت حامه و سکوت دولت در برابر این سخن این سوال را مطرح می‌کند که چرا دولت دشمن را بزک می‌کند یا اینکه مواضع اتخاذی از سوی دولت می‌تواند بسترساز نفوذ استکبار شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵
 نخبه بسیجی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در اراک، با اشاره به تحلیل خود از جریان نفوذ کودتای آمریکایی اسرائیلی سال 88 با توجه به حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و ارکان تصمیم‌سازی اظهار داشت: متاسفانه در بدنه دولت تا به امروز مواضعی اتخاذ شده که خواسته یا ناخواسته بستر را برای رشد و نمو جریان نفوذ فراهم ساخته است.

وی افزود: دشمن از هر سو به دنبال روزنه نفوذ بوده و برای این امر به مواضع شخصیت‌ها و جریانات داخل کشور امید بسته است، حضرت امام خمینی(ره) نفوذ دشمن را به درستی بیان کردند و امروز ما با آن درگیر هستیم دغدغه‌هایی که امروز شاهد تحقق ان‌ها هستیمچرا که دشمن برای نفوذ درصدد است تا از نقاط ضعف اشخاص و گروه‌ها بهره‌برداری کند یا در برنامه‌های دانشگاه‌ها انحراف ایجاد کند.

این نخبه بسیجی تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به این هدف خویش از نویسندگان منحرف بهره گرفته و درصدد یافتن مهره‌های مناسب در اختلافات داخلی است همچنین سوء استفاده از رقابت‌های داخلی را در افکار خویش می‌پروراند، آنان برای نفوذ به دنبال تاثیر بر افکار عمومی هستند تا ترس را در بدنه جامعه رشد دهند و زمانی که دولت اعلام می‌کند خزانه خالی است یا آقایی آمریکا را قبول دارند و زمانی که افرادی را که در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا شجاعانه موضع‌گیری می‌کنند مورد تهاجم قرار می‌دهد طبیعی است که دولتمردان آمریکایی تصور می‌کنند می‌توانند از هیئت حاکمه و کسانی که در راس قدرت هستند برای نفوذ بهره گیرد.

وی افزود: امریکایی‌ها می‌خواهند دولت حاکم ادامه حیات داشته باشد و قدرت را از دست ندهد، دولتمردان کشور نیز در برابر این زیاده‌خواهی‌های امریکا موضع سکوت را در پیش گرفته‌اند که این سکوت این تصور را تقویت می‌کند که آمریکا به دنبال این است که نفوذ خود را از این طریق در بدنه جامعه گسترش دهد.

پیامدهای بی‌بصیرتی خواص برای نظام جمهوری اسلامی ایران دردسر ساز است

بسیجی نخبه با اشاره به موضع دولت در برابر آمریکا گفت: از حمایت حمایت اوباما و سکوت دولت این سوال مطرح می‌شود که چه سودی نصیب دولت می‌شود که دشمن را بزک می‌کند؟ همین که در دهان دشمن زده نمی‌شود نشان می‌دهد که مواضعشان بسترساز نفوذ دشمن می‌تواند باشد.

وی افزود: نهادهای امنیتی وظیفه دارند که دیدگاه و نظرات خود را بدون ملاحظه بیان کنند یعنی وقتی که دولت این چنین مواضعی دارد وباید تذکر دریافت کنند تا مراقب مواضع اتخاذی خود باشد، اگرچه فعالین سیاسی و افراد جامعه با هم رقابت می‌کنند ولی نباید بسترساز نفوذ دشمن شوند چراکه دشمن از اختلافات بهره گرفته و پروژه نفوذ را دنبال می‌کند نهادهای امنیتی در وهله نخست باید به آنان تذکر دهند.

نخبه بسیجی تصریح کرد: وقتی فردی یک موضع را اتخاذ کرده و مقاله یا سخنی را مطرح می‌کند تا کشور در مظام اتهام قرار گیریم دولتمردان را باید نسبت به این امر متذکر شویم و چنانچه تذکر لازم داده شده ولی آنان باز کار خود را ادامه داده‌اند بررسی و به نوعی در جامعه مطرح شود تا افراد حساب کار دستشان بیاید.

وی با اشاره به راهکارهای استکبار برای رسیدن به این خواسته شوم خویش گفت: انتخابات یک رقابت داخلی بوده و نباید به بیگانگان وصل شد، رعایت و تبیین سخنان مقام‌معظم رهبری پیرامون انتخابات اصلح ضروری بوده تا بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه همراه با بصیرت و آگاهی آنان باشیم.

وی افزود: برخی از خواص با اقداماتی که انجام می‌دهند به دشمن این امید را می‌دهند که می‌توانند بستری را برای تغییر نظام فراهم سازند که متاسفانه پیامدهای بی‌بصیرتی خواص برای نظام جمهوری اسلامی ایران دردسر ساز می‌شود.

جهانبخشی تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج ولایت ستیزی بوده و برای این امر سعی دارد که با تاثیر بر افکار جوانان آنان را به سمت ولایت گریزی سوق دهد، کسانی که سابقه فتنه‌گری دارند در نقاط مختلف کشور آزادانه سخنرانی می‌کنند و گذشته نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال می‌برند و دشمن نیز درصدد است از این ضعف خواص بهره گیرد.

نفوذ در حاکمیت و نخبگان تنها راه بازگشت آمریکا در مسائل داخلی کشور است

وی با اشاره به اینکه اگر فتنه گران در سال 88 موفق می‌شدند بی‌شک در حوزه سیاست خارجه و فرهنگ اقداماتی را در پیش می‌گرفتند ادامه داد: اگر موفق می‌شدند اسیب جدی به نظام جمهوری اسلامی وارد می‌شد چنانچه موفقیتی کسب می‌کردند اقدامات ساختارشکنانه را انجام می‌‎دادند، کسانی که با دشمن ارتباط مستقیم داشتند فتنه گران را مدیریت کرده و در دامن دشمن انداختند.

نخبه بسیجی تصریح کرد: امروزه دشمن تلاش می‌کند در حوزه حاکمیت نفوذ کند تا جبران عدم موفقیت خود را کند از این‌رو سعی دارد در میان نخبگان و حاکمیت نفوذ کند چون می‌داند راه بازگشت آمریکا و اثرگذاری در مسائل داخلی از همین راه محقق می‌شود.

وی افزود: دشمن با نفوذ در هیئت حاکمه، دانشگاه‌ها و افکار عمومی قصد دارد خود را دلسوز نشان دهد و این هدف را در قالب سفرهایی تحت عناوین مختلف با مسئولین دانشگاهی کشور دنبال می‌کند و امید دارند بتوانند با جبران ناکامی گذشته به هدف خود دست پیدا کنند و اگر در در گذشته موفق می‌شدند تاکنون هر آنچه که دلخواه آمریکا بود در عرصه‌های مختلف محقق شده بود.

تفکر آحاد مردم ولایتمداری و بسیجی است

نخبه بسیجی با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 خاطرنشان کرد: بسیج و مردم نقش اصلی را در مهار فتنه داشتند زمانی که امامت و امت هماهنگ عمل کنند هیچ قدرت شیطانی نمی‌تواند به این حکومت آسیب برساند، در تاریخ هر زمان که شیطان صفتان توانستند به امت اسلامی آسیب وارد کنند بین امت و رهبری فاصله ایجاد شده است.

وی افزود: زمانی می‌تواند رهبر نظام سخنان نافذی داشته باشد که امت یکپارچه همراهش باشد، مردم ایران و بسیج مردمی کشور بدنه فعال ملت بوده و می‌توان گفت مردم در بصیرت داشتن و معرفت داشتن در زمینه مسائل سیاسی و اجتماعی از نخبگان پیشی گرفته‌اند آنچه سبب ناکامی فتنه شد تبعیت توده مردم بسیج وار با فرهنگ بسیجی از ولی‌فقیه بود.

انتهای پیام/
 


ارسال نظرات