خبرهای داغ:

دشمن در صدد نفوذ به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است

امام جمعه طبس گفت: دشمن درصدد نفوذ به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مجلس شورای اسلامی باید پشت سر ولایت و رهبری باشد.
کد خبر: ۸۶۱۱۹۰۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان‌ مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهار کرد: فتنه 88 یک موضوع مهم و پیچیده بود که از سال‌های زیاد در خارج و داخل برای براندازی نظام سرمایه گذاری کردند و تنها به دنبال بهانه‌ای می‌گشتند تا ضربه خود را بزنند.

وی بهانه دشمن را در فتنه 88 انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: انتخابات ریاست جمهوری موضوع بسیار مهمی برای دشمن در جهت پیاده کردن اهدافشان بود به همین جهت از همان ابتدا که ثبت نام انتخابات شروع شد شعار فتنه را مطرح کردند.

امام جمعه طبس ادامه داد: شعار فتنه رمزی بود که چنانچه نتیجه انتخابات بر خلاف میل آن‌ها پیش رود انتخابات رازیر سوال ببرند که متاسفانه این کار را هم انجام دادند.

وی تصریح کرد: با این حال این افراد از قانون تبعیت نکردند و عده‌ای را به خیابان‌ها کشاندند و شعارهایی بر علیه اسلام، انقلاب، ارزش‌های اسلامی و ولایت و رهبری دادندو حتی پرچم‌های عزاداری امام حسین(ع)، قرآن‌ها و برخی از مساجد را در تهران به آتش کشیدند که این موارد اهداف پنهان آن‌ها را نشان می‌داد که به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی و نظام اسلامی بودند.

حجت الاسلام مهاجریان‌ مقدم خاطرنشان کرد:مردم ما که دارای بصیرت و معتقد به ارزش‌های اسلامی و حامی نظام بودند در 9 دی ماه به صحنه آمدند و با حضور بسیار گسترده خود، بساط فتنه گران را جمع کردند و آن‌ها را در جهت رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند و حمایت همه جانبه خود را از نظام اسلامی و ولایت اعلام کردند.

امام جمعه طبس با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در صدد نفوذ به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و مردم باید از اکنون مشورت کنند به فکر باشند و بررسی کنند و بدون مشورت روز هفتم اسفندماه پای صندوق رای به هر کسی رای ندهند.

وی با انتقاد از هجوم افراد برای ثبت‌نام در کاندیداتوری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از این افراد بر حسب تکلیف در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند اما برخی در صدد نفوذ هستند و مردم باید بصیرت داشته باشند.

مهاجریان مقدم افزود: مردم بسیار دقت کنند تا مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار قوی‌تر از گذشته داشته باشیم،ما مجلس شورای اسلامی میخواهیم که پشت سر ولایت و رهبری باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار