خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات استان قزوین تاکید کرد:

برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی در استان قزوین

مدیر کل سازمان تبلیغات استان قزوین به برگزاری سلسله نشست‌های بصریتی تاکید کرد چرا که ایجاد نگرشی بینشی می‌توان از گرفتاری در این انحرافات جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۸۵۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت‌الهی مدیر کل سازمان تبلیغات استان قزوین در همایش بصیرت و نفوذ در هئیت های مذهبی برگزار شد، بیان کرد: در جوامع امروزی دشمنان در تلاش هستند تا از سوی ادراکات و باورهای مردم به نظام اسلام ضربه وارد کنند و به همین دلیل باید نسبت به ادراکات و احساسات توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت: مردم باید با بصیرت از توطئه‌ها ونقش‌های آنان هوشیاری و شناخت داشته باشند چرا که دشمنان با برنامه‌ریزی‌های دائم و تحت تأثیر قرار دادن احساسات مردم قصد نفوذ در اذهان و افکار مردم را دارد.

نعمت‌الهی اذعان کرد: با توجه به سودجویی دشمنان در استفاده از ابزارآلات ارتباط جمعی برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های بصیرتی در راستای آگاه‌سازی مداحان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن قصد ایجاد انحرافات در بین مسلمانان و مذاهب را دارد، خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات بصریتی و ایجاد نگرشی بینشی می‌توان از گرفتاری در این انحرافات جلوگیری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یکی از اهداف مهم و اساسی دشمن را جابه‌جایی ارزش‌ها، ادراکات و باورهای ما دانسته و تأکید کرد: با داشتن نگرشی که همراه با بینش باشد می‌توان با این دسته از هجمه‌ها مقابله کرد.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها